Hasat zamanı şimdi Mevsimsiz, Yer/siz, -yurtsuz- Gerçi…
İyi de, zırnığına bile hasretken Utanmasak Kuşanıp heybemizi Dayanacağız surlarına ahalinin Bayram sevincini yaşay(t)an Büyük giysilerdeki- yarınını bilmeyen İnsanoğlunun seneye de giyer kaygısının Naçizane galibiyeti- , Küçük bedenler gibi… Henüz nasırlaşmamış ellerimizle Yarı aç, yarı tok Göz göre göre Diyaframdan cılız çıkacak sesler Polifonik, acizane! “Kimse var mı içeride?” Kapılı kapılar ardındaki Sessiz çığlıkların sağır edici Yankısında; Ekip biçilecek Yeri gelecek, talan edilecek Fakiran sofralarda tek bir kırıntısını Bulabilmek adına herşey Delikli metelik bayram harçlığı Alfabede sadece dört harf Oysa içinde ömür s/aklı!
Doğru bildin, ta kendisi! Umut...
Bir umut başağını alabilmek uğruna Ne sarı güneşlerden, Kaç taze somon ekmekten, İlkbahardaki bir tomurcuğun Yeni doğan sesinden Vazgeçtik!
Fakiranlık bu ya Bir tutam umuda muht/açlık! Adı üstünde aç/lık Darağacındaki mahkumun dudaklarında Asılı, Boyacı küçüğün pantolundaki Yamada, Bir kardelenin güneşi reddeden Asi kırmızı tonunda, Hayatın paçasından tutunabilmek,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut da Hasat Vakti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut da Hasat Vakti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.