Dudakların raksı - biraz alaturka az birazcık modern alaşımı- , Dişlerin gündüzü- kursakta kalanlara umut ışığı- , Taze nefes - baharları taşıyan Aralık ayına, Sanırsın ki kemiklerine işliyor Haziran sıcağı Gözlerinin dibine kurulu sahra sarısı kumsalında…
Yanıyor tabanı ayağımın- aldırış etmiyorum gerçi Gerekirse son nefesimi vereyim kabuklaşmış dudağının uç/uğunda Uç/uyorum katranımın karasından bir gülistan kırmızısına!
Bir insana bu kadar mı yakışırdı- gülmek- Ağlarken yetim kuytularında... Akabinde bir çukura düşüyorum- çukur içinde çukur, kısırdöngü alanında- Derken bir ip sarkıyor dudaklarının köprüsünden Bal mumu kokusu sinmiş çatlaklarına, Kamışlar büyütmüşsün yanaklarının sulaklarında, Pelikanların ayak izleriyle müsemma, Balıklar istiflenmiş – hep rast/gelmişsin, takılmış oltalarına kırık yelkenliler- ; Acemisiyim gülünce gamzelerinin – ne olur bir yol yordam göster- !
Ben ki, kalkerlenmiş kadıncıl duyguların Varoş sakini, bir şey soracağım sana
Sen hep böyle mi gülersin Böyle adam gibi, adamcasına?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülmek O'nda Devrim İdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülmek O'nda Devrim İdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Guzel bir şiir. Hocam, sanki şiiri dizelerle nakış nakış islersin ya. Iste öyle.. Yürek sesiniz harillkaydi saiirem.. kutluyorum sizi kaleminiz daim olsun selam ve sevgiler olsun o kocaman yureginize. Sağlıcakla kalın hoşçakalın. Saygılarımla...
SEVGİSİYLE ŞİİRİNİ BESLEYEN DEĞERLİ ŞAİR
SEVGİ VE SAYGILARIMLA KUTLUYORUM.