Tutunduğumuz yegâne salıncaktı Sevgi, Hamurumuzda vardı ne de olsa Yaradan severek yarattı Bizi! Sana, bana hayata dair ne varsa Diri…
Bundan ötürüdür Bir hüzün basar Karşı komşu Hanife teyzenin çıksa şekeri Ya da düşse Zeynep kız, Kanatsa dizini! Bir ceylan vurulsa beklenmedik Bir avcı kurşunuyla Son bakışında gizlidir. Sabah işe giden annesinin ardından Pervaza dayalı çocuğun Annem ya dönmezse korkusunda, Ha unutmadan bir de sen de Sana bakan gözdedir Sevgi…
Sıkı sıkı kavradım Sevginin iplerini Zira annem sakın ola ki “Bırakma yavrum”, dedi.
Sallandıkça salıncak Bir ileri bir geri-hayat misali- , Ilık meltemler yalardı yüzümüzü Islak ıslak… Bulutları yakalardık Nefes nefese bir kuş Kafesinde, kursak…
Gamzeler çıkana kadardı Gülüşler, Volkan tüfleri gibi akardı Hazan sonrası gidişler…
Sen ise Bir mum alevi gibiydin Titrek; nefesimin esaretinde Damla damla eridin Dondurdum seni gecenin En siyah yerinde, Gözlerimde!
Yaşım otuz Hala anne sözü dinlerim Ne zamanuykum gelse Boşansa ellerim Sevgi iplerinden Annemin sesini duyar Kendime gelirim
“Yaradan severek yarattı seni Ben severek büyüttüm Uyku zamanı mı şimdi Sakın ola ki gevşetme ellerini Vazgeçme Sevmekten Atma bir adım dahi geri!”
Söz anne, Sallanmaya devam Tüm çirkinliklere inat Bir ileri, bir geri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Salıncağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Salıncağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söz anne, Sallanmaya devam Tüm çirkinliklere inat Bir ileri, bir geri… değilmi yaa ne de güzel şiir di.. öyle içten dokunaklı,biraz saf masum biraz da hırçın ve sitem dolu.. böyle devamı gelsin diyesim geldi, burda bitmesin bu şiir. çünki aradı gözlerim oku oku bitsin istemedim biran. teşekkürederim yüreğine sağlık arkadaşım...
Tutunmak elbette önemli, fakat illa ki rüzgar.
Tebrikler.