Nafile bir ibadettir sevmek, Keşke nasip olsaydı herkese sevmeyi gerçekten bilmek Şunun şurası, etten kemikten bir bedende Aşk-ı nuru misafir etmek Ne Fatımalar uğrar ve ne Aliler geçer Beş vakit mescit minarelerine, Gü/lümseyerek...
Derinin altındaki fersah fersah hazineyi görebilmek Aşk-ı ala’da konaklayan şükre tutsak Zikri sefası cenkleri renklere boyayan, Aldan yeşile, Yeşil gönlün en yüksek minberine ve Rahmetler dökülürken gönlün gözlerinden Ruh defterine Simayı anlatacak kelam lazım Uzanırken toprağın kucağına Cüsseler endaze endaze...
Mercan bir tespih aşk, tane tane dalında; Dönüktür daimi, imamesi aşk’ın kıble diyarına Bir secde ile bir gözyaşı Kim bilir temizler Yosuna dönmüş günahkar taşı Şirazesi dağılmış sanırsın sen aşk-ı kitabı Gaflet uykusu çökmüş, kapatacak perdelerini sanki Gözlerin, Ne teheccüdlerde yıkandı pas kokulu Yorgun kirpikler, Hayat denilen kisve iki kirpik arası Tek hece, Boy boy, kabile kabile insanlık izdiham İki avuç açık semaya, sıkıştıkça genişliyordu yürekler...
Deryada bir katre, Sırıklıksam edensin Sen Nasırlı ayaklarınla semalarda zuhur ederken… Kimsesiz bir salih, gezgin bir eren Bir “hu” ile aşk’ ı dize getiren… Aşk-ı İlahisin Sen!
Nefsaniden ırak, Fatih’in gemilerini iplerinden tutsak Çeker miyiz arşınlar boyu çilesini sevdanın Kanayarak uğruna, doyarken kana kana Sabr denen bir kubbenin altında, Bir yetimin başına değen el ayasında
Saklı duran bir tutam sevdada Y/anmaya yürek gerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kanatlanıyor Dalından Yürek Bir Aşk Esintisinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kanatlanıyor Dalından Yürek Bir Aşk Esintisinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.