Telvesi bol bir akşam kahvesi Gözlerinle bir ya rengi hani- gerçi seninki bir ton koyusu; Höpürdeterek çekiyorum içime Bakışların değdikçe göz bebeklerime; Dökülüyor dudaklarımdan saymadığım yalnızlığın tortusu Ağaran saç tellerimin üzerine naifçe; Ağırlaşıyor damıtılmış hazanlar Bastırıyor kışların engereğini derinlerime; Şaha kalkmış dalında bekleyen son yaprak; Ne de olsa gözlerinin rengi diye toprak, Darılmıyor rüzgarlara Sonunda canı pahasına düşmek için bile olsa Çatlak dudaklarına... El pençe yalvarıyor, karınca yuvalarından Mağrur durma, d/uysana…
Dingin bir duanın son anına gizlenmiş Mahcup bir âmin sesi, Dirayetli bir mutluluk elbisesi, Dokunaklı bir sevda eseri, Donuk gökyüzünü neşelendiren güler yüzlü yıldızlar silsilesi…. Şimalimden şark/ıma, hilalden dolunaya Manidar bir kalp sektesi, benimkisi… Medeni hali; sana tutsak Gözlerden değil zaten, Özlerden birbirimize azıcık dokunsak… Maneviyata dönük şu sol tarafta Bir an olsun muhacirlikten ıraksak…
Kahve demiştim, tenini taşıyor kokusunda; İkisi de tıpkı hayat gibi Kah tatlı kah dilimin acı tarafına hükmeden bir imparator emsali… Sessizliğimi al da sensizliğime kur tahtını Giyotinlerde lime lime aksın Yılların egemenliği; Vakardır duruşum, Yakar gölgende kırk derece ateşi Viranlarda sıkışmış hicranımın Adalet düşkünü hakimi...
Hangisinin içimi ısıttığını Bilemeden Maziye yarından katacak çok şey var derken Bugün parmak aralarımızdan munzurca süzülmüş Biz yarının hayallerini dilimizle beslerken; Pişmanlıklar keşke’lere gebe Bu kaçıncı ikimizden doğan bize açılmış Sinsi bir muharebe…
Telvenin tadı damağımda, İsmini duysa taşacak kahkahalarım Ya da gözyaşlarım sallayacak beyaz bayrağını Acıların tam kavşağında;
Buram buram toprak kokusu Yağmurlar sonrası taşıyor hayalini kollarında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Gözlerinin Kahve Diyarında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Gözlerinin Kahve Diyarında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.