Ben Maktul! Nefs ile şahsi irade mengenesine Sıkışmış, Aciz bir ruhun Mülteci duası…
Çorak topraklarına düşecek Bir damla rahmetin Tüm uzuvlarıma kepenk kapattıracak Bir var/sayım/ındayım! İlan ediyorum kendime : Sokaklarıma çıkma yasağı var Ve peşi sıra hiç/lik grevindeyim . Kara borsaya düşmüş iyi niyetlerim, Dilek ağacımda mendiller Rüzgâra teslim… Zemheri kapıda olsa gerek Gelişinden bilirim…
Bir dua yükselir Yasaklı sesler el ele vermiş. Hazan bahçelerine gölgesi düşer Kaşları çatık bulutların Üşümüştür, bir yerlerde Göçebe kırlangıçlar… Orucumu bozdur bana Bir damla suyla… Kürek çektir Gerekirse iftar zamanıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hamd Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hamd Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Önce aşk yaratıldı, Sonra her şey aşkla yaratıldı…"
Gönül güllerinin diline şahit oldum,umudun ışığıyla aydınlattın.. toprak kokusu vardı dizelerinde; bir taraftan yanık... güzel yüreğin dert görmesin en büyük takipçinim...
İşte o uzaktan uzağa yapılan duyu aktarımı var ya en çok da o insanı mutlu ediyor.Sizin de yüreğiniz dert görmesin. En az sizin benim olduğu kadar ben de sizin büyük takipçinizim :) Çok derin sevgi ve saygılarımla...