Dün bahçeme saldırdı acımasız bulutlar Yatağında düş gören fidanları söktüler Kızıl kanla sulayıp barut içen haydutlar Tomurcukken çiçeğin yaprağını döktüler. Nasıl huzur bulurum bahçem olmuş tarumar Bu nasıl aymazlıktır sessiz kalmamı umar.
Eve ekmek taşırken kırarak fıskiyeyi Goncaları açmadan dalında kuruttular Koynunda büyüttüler gerekli tezkiyeyi (#) Devleri unuttular karıncayı yuttular. Boynunuzu bulutlar urganla sıkmaz mıyım? Büküp toprağa gömüp üstüne çıkmaz mıyım?
Hainlikte sınır yok yıktılar bir duvarı Bahçemi harap etti milyonlarca haşere İdare ediyorduk yediler olan varı Sebep sonuç ortada hepsi de dalavere. Hesap defterinizi kor olup yakmaz mıyım? Şekilsiz simanıza lav gibi akmaz mıyım?
Düzelir mi bu durum canlanır mı yeniden Çabalarsak bir şevkle çapalarsak toprağı Umut fidanlarını büyüterek aniden Gözden akan can suyu yeşertir mi yaprağı? Kader kahkaha atar kurarken bu hayali Hak katına varır mı mazlumun arzuhali?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTLU BAHÇEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTLU BAHÇEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Yorumunuzun duygulara yakışır biçimde olması gurur verici… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Serbest şiir severim, hece tehlikeli gelir biraz bana. pek cesaret edemem ancak sizin şiirlerinizi okudukça büyüleniyorum. Gerçekten usta bir kalemi okumak büyük bir zevk.güzel şiiriniz için teşekkür ederim
Hainlikte sınır yok yıktılar bir duvarı Bahçemi harap etti milyonlarca haşere İdare ediyorduk yediler olan varı Sebep sonuç ortada hepsi de dalavere. Hesap defterinizi kor olup yakmaz mıyım? Şekilsiz simanıza lav gibi akmaz mıyım?..hocam siz kelimelerle dans eden belkide teksiniz..allahım 2 kez okudum harikasınız
Oldukça derin anlamlar içeren muhteşem bir şiirdi.Yine her zaman olduğu gibi nüyük bir keyifle ve imrenerek okudum bu güzel şiirinizi. Yüreğinize kaleminize sağlık şairim sevgili şairem. Canı gönülden kutluyorum yazdıran ve hisseden yüreğinizi
Merhaba usta kalem Her zaman ki tat ve deminde harika bir eser Kutluyorum yürekten, yalansız riyasız Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun.Bütün eserlerin ŞAHESER vede benzersiz olsun Sağlıcakla
Yorumunuzun duygulara yakışır biçimde olması gurur verici…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..