(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Gelip Desem ki; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Gelip Desem ki; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gelip desem ki; halini söyle El gibi uzaktan bakınma öyle İşte geri geldim bin bir öyküyle Her şeyi unutup evet der misin?
Gün gelip desem ki; suçumu affet Olanı unutup göster nezaket Vaz geçip nefretten edip merhamet Ellerimi tutup evet der misin?
Bu şiir, bir ayrılık sonrası pişmanlık ve umut duyan bir kişinin dile getirdiği duyguları anlatıyor. Şair, sevdiği kişiye geri döndüğünü ve onunla yeniden başlamak istediğini söylüyor. Ancak bunu yaparken, sevdiği kişinin kendisine nasıl davranacağından emin değil. Onun halini merak ediyor, uzak durmasını istemiyor, affedilmesini ve merhamet gösterilmesini umuyor. Şair, sevdiği kişiye bir teklif sunuyor: "Ellerimi tutup evet der misin?" Bu soru, şiirin ana teması ve en çarpıcı bölümü. Şair, sevdiği kişinin kararını bekliyor ve onunla yeniden birlikte olmanın hayalini kuruyor.
Çok nazikâne bir sevdâ mektubu. Bu samimi dileklere uymayan esasen sevdâ kaçkınıdır.. "Âşık oldur kim kılar canın fedâ cânânına..." ama; tek taraflı aşk da dikiş tutmuyor. Ben böyle düşünüyorum Muhterem Âfet Hanım. Nadide şiirinizi bu duygu ve üşüncelerle ve da hazla okudum. Gönülden tebrik ediyor, hayırlı, sağlıklı gecler diliyorum. Allah'a emanet kalın. Bâki selamlarımla.(Aksakal)
Çok güzel ve anlamlı bir kurguyla harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve duygu dolu kaleminize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Esenlikler ve iyi geceler diliyorum.
Benim sana meylim, değildir yeni Beterin beteri, vardır ya hani Acı sözlerinle, kırmıştın beni Sözlerini yutup, evet der misin ............Aşık Lüzumsuz
Merhaba usta kalem Şiir her zaman ki güzelliğinde, tat ve demini almış bir eser Biz de okuyor ve kutluyoruz yazan kalemini ve yazdıran yüreğini Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm eserlerin ŞAHESER vede benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın