Kuş kondu pencereme kanatları alevden Ay yıldızlı bayrağa dokunmuş telekleri Kokusunu getirmiş şehit girmiş bir evden Gözlerine nur katmış uçuşan melekleri. Tutuşturdu kalbimi ulaştığım bu resim O ateşi söndürür hangi resmi merasim.
Kuş kondu pencereme yaprak rengiydi gözü Belki de üzerinden uçmuştur bir ormanın Cıvıldadı yavaşça sevgi dolu her sözü Gagasında bir ağıt cümlesiydi vatanın. Üzgündü yetişmişti dağlarda kin fidanı Düşman olmuş canlıya herhalde yok vicdanı.
Kuş kondu pencereme tüyü yosun yeşili Belki Yeşilırmak’ın suyunda yıkanmıştır Mihri’nin şarkısını söylüyordu şen dili Kim bilir nice hazin öykülere kanmıştır. Ayak izleri kalmış üstünde ıslak kumun Sitemini getirmiş ülkedeki mazlumun.
Kuş kondu pencereme ağzında zeytin dalı Kimler bilir ki bunu hangi çağdan kalmıştır Kanla ödendi diye, dedi; çok da pahalı Gözyaşıyla sulayıp kurumadan almıştır. Bırakmalıydı vardı halkımın ihtiyacı Kanayan yaraların olmalıydı ilacı.
Kuş konmaz pencereme kalmamış ki dermanı Şehitlere yanmaktan uçmaya takati yok Barış kokan rüyalar geçemez ki ummanı Aslında dediğimin pek de hakikati yok. Alamazlar umudu sarsa da küf kokusu Güçlüyüz yürekliyiz yoktur ölüm korkusu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuş Kondu Pencereme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuş Kondu Pencereme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Yürek sesinize tebriklerimi sunuyorum… Anlamlı paylaşım olmuş… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Umarım bir kuş konar pencerenize... Ağzında herkes için bir zeytin dalı, Üzerinde şehit kanı olmayan, Barışın, umudun müjdesiyle şakıyan. Allah gönlünüze göre versin. Yine çok güzeldi şiir. Tebrik ederim. Saygıyla.
Yürek sesinize tebriklerimi sunuyorum…
Anlamlı paylaşım olmuş…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..