Balkonda cam saksıda üç çiçeğim var benim Hepsi de mis kokulu lale nergis menekşe Kızgın küller döktüler içimdeki har benim Balkon küstü ellere kalır mı artık neşe?
Umut tomurcukları açılmadan döküldü Kökleri kurumakta toprağın arasında Dudağından tebessüm acımadan söküldü Şimdi öfke büyüyor gözünün karasında.
Merhamet etmediler yazık oldu çok yazık Geleceğe uzanan dallarını kırdılar Güvensiz yarınlara ettiler kini azık Sulayan şefkatlerden haince ayırdılar.
Vicdansızlık etmeyin dünleri de düşünün Kan döktü nice devler kan içinde boğuldu İçine taş atmayın çiçeklerin düşünün Sormaz mı o çiçekler; Gam için mi doğuldu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LALE NERGİS MENEKŞE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LALE NERGİS MENEKŞE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlu olsun… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Söz vardır duyanlar irkilir kaçar Söz vardır kalplere daim nur saçar Söz vardır hakikat kapısın açar Hakka davet eder kulları bir söz -------------------------------- Sayfaya düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Taebrik ediyorum.
Kıymetli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın
Dileyelim kurumasın kökleri,her bahar yeniden yeniye tomurcuklanıp mis kokulu çiçekleriyle insanlığa hayat bahşetsinler.Kaleminiz kavi olsun değerli şairim.Saygımla
Kaleminiz çok güçlü buda şiirlerinize çok güzel yansıyor Bizlerde severek ve imrenerek okuyoruz Emeğinize yüreğinize sağlık Selamlar saygılar efendim...
Tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlu olsun…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..