(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Moral Verdim Şiire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Moral Verdim Şiire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Çok güzel bir bakış açısı ve şairane duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Kaleminize ve duygu dolu yüreğinize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. Bu anlamlı eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum.
Düşkondu sokağında açan kiraz çiçeği Güçlenmeli diyerek üzerine akacak Düşenler de kalkmalı budur yaşam gerçeği Topladığı güzellik yürekleri yakacak.
Düşkondu sokağında açan kiraz çiçeği, belki de zor şartlar altında bile umudun ve güzelliğin var olabileceğini simgeliyor. "Güçlenmeli diyerek üzerine akacak" satırı, hayatın akışı içinde güçlenmenin önemini vurguluyor. "Düşenler de kalkmalı budur yaşam gerçeği" ile hayatın iniş ve çıkışlarının kaçınılmaz olduğu, ancak her düşüşten sonra ayağa kalkmanın gerekliliği ifade ediliyor. Her zamanki gibi naif incelikle yazılmış,işlenmiş bir şiir.Elinize,yüreğinize sağlık.
Bir damla yağmur, düştü usulca Bir şiirin dizelerine, kayboldu gecede Belki bir an, belki bir rüya Kimseler görmesin, saklı kalsın hecede.
"Her bir sözcükte, binlerce anlam Öpsem kelimeleri, diner mi acılar?"
Bir düşkondu sokaklarında açan çiçek Gücünü bulur, yeniden doğar Düşenler kalkar, hayatta gerçek Kalpleri tutuşturan, bir ışık yakar.
"Gel has şiir, uzattım ellerimi Yakala imgeleri, gönderiyorum sana."
Geçmişi unut, geleceğe bak Dök içini, acılar sulara ak Sonunda bulacaksın, kaybettiğin şerefi Önünde duracak, hiçbir rakip yok.
"Üzülme, gül biraz, oynasın yüreğin Ağlamak zarar, yaz neşeli dizeler."
Bir gece, düşlerin gül tenli şafağı Düşer kelimeler, sensin diyemem Tanrı bilir, çokça kelâm Hikâye olur, şiir sözlerin.
Şairin adıyla anılmak istemem Kabil’in yolunda yürümem İlk cinayetin, ilk yalan gözyaşın Toprağa gömülü ilk ceset Sesim duyulmaz mı? Özür dilerim cem-i cümleden Şairân meclisinde şiirsiz/kitapsızım.
Şiirlerin ellerinden tutacak şairler Şairlerin yüreklerinden akacak şiirler var daha... Yeryüzü, gökyüzü şiirlere boyanmışken; doğru okunmayışlarından değil midir bu kadar acı, vahşet..?
Afet ablacığım; her şiirin ilham verecek güzellikte ve gerçekten hayal etmenin sonsuz bir yolculuk olduğunu hatırlatıyorlar bana... Çokça teşekkürlerim, saygım ve sevgimle... 🌸
Ne yazabilirim ki şiire şiirden başka. Aşk şiiri yazsam bu yaşta ayıp derler, siyasete bulaşsam terörist derler, şiir seviyorum şiire yazıyorum işte. Teşekkürler sevgili Tülay...