Bir kahır perdeledi susturulmuş sevdamı Kararmış anıların sırtında ecel mi var? Hak etmedi mi dersin geçmiş zaman idamı? Bu suçun arkasında yaren mi var el mi var?
Âminsiz dualardan aşk dilendin ey gönül Hasretin kundağında çok belendin ey gönül!
Vuslatına söz vermiş kurbanlık dileklerim Veda etti sessizce dumanlı gecelerde İmkânsız olsa bile umut ile beklerim Adını sayıklarım ak düşmüş hecelerde.
Kaybolan selamına gönül koydum ey gönül Yatağının başına bir gül koydum ey gönül!
Yarası kabuk tutmuş anıları kanattım Tuz bastım üzerine ezdim yaktım kavurdum Tatmadığım acıyı bu gece yine tattım Recmettim gülüşümü küllerini savurdum.
Kan demledim içimde alıp içtim ey gönül Yağmursuz meralardan çile biçtim ey gönül!
Eyvahım yıkanırken toz ve boran içinde Çarmıhlara gerilmiş bir sevda taşıyorum Duygularım yenildi öfke de bitti kin de Anılara saklandım seninle yaşıyorum.
Kan kokan ninnilerle düşe daldın ey gönül Uçup gitti her şeyim bir sen kaldın ey gönül!
İçimdeki bu deprem yalnız senin eserin Fay kırıldı ruhumda sekiz on şiddetinden Uçurumlar açıldı önümdeki yar derin Yıkıldı bütün dünyam sunduğun afetinden.
Ne haldeyim diyerek etme merak ey gönül Huzur ile yatayım rahat bırak ey gönül!
Gel yüreğim gidelim yolun elinden tutup Birlik olup el ele hüzünleri unutup Göklerdeki şimşeksin bırakmazsın çakmayı Sen nehirsin yüreğim unutmazsın akmayı Ulaşırsın elbette gün gelip okyanusa Hiç kimse hapsedemez kristal bir fanusa.
Nerede buluruz ki sevgilerin özünü Çalalım mı birlikte kartalların gözünü? Sesini emzirirken dağlara serin rüzgâr Ne olur nasiplensek yakmadan bizi bu har. Arıyordum değindim bu önemli hususa Hayallerim isteğim uyar mı acep usa?
Gel yüreğim gidelim yolun elinden tutup Tüm bunları saklıyor kim bilir hangi kutup? Çok şeyi özledim de asıl özlemim barış Bulamadım bir türlü aradım karış karış. Atarlar mı bilemem suçlu diye mahpusa Gönül susma yol göster el değdirmem namusa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bay Aksi’nin yüreği, kül rengi bir günbatımına sarıldı, Her seferinde hayaller bir kum saatinde akardı. Saçtığı her anı, kimsesiz gecelere karıştı, Sonunda yalnız bir gölge kaldı, karanlığa alıştı.
Muradına ermiştir belki de, kim bilebilir, Belki de gökyüzü ona tek sırdaş, tek bilir. Sağanak yağmurlar altında, bir yalnızlık türküsü, Bay Aksi’nin hikayesi, işte böyledir düpedüz.
Hedefe tam isabet amacıyla yazılmış bir dörtlüktü, belki devamı da gelebilir, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.
Sesi yeni duyuldu
İyi oldu ama
Saygılar Afet hanım
Mimoza1 tarafından 1.11.2024 20:07:19 zamanında düzenlenmiştir.