(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ben senin kaderin, sen ise mahkûm İrade sahibi va'z etti hüküm İsyana kalkarsan, ben orda yokum İstersen avazın sal!" dedi birden.
"Arayan ulaşır gerçek olana Yalancı dünyayı gezip dolana Hakikat yolundan sapma yalana Kendinde kendini bul! dedi birden.
"Titreyip kendine dönmek zor değil Hayat hengâmedir, lâkin tor değil Avcunda taşırsın, kızıl kor değil Müstakim üzere kal!" dedi birden.
Afet Hanım, Güzel şiiriniz için tebrik ediyor, ilhamınıza ve ömrünüze bereket diliyorum. Siteye çok seyrek giriyorum. Bugün de şöyle bir uğrayıp kaliteli birkaç şiir okuyayım dedim, sayfanızda bu şiire takıldım. Yorum yapayım derken birkaç dörtlük karaladım. Affınıza sığınarak takdim ediyorum. Muhabbetle...
Güzel şiir. "Al - ver, yaşa - öl" Hayatın ta kendisi. Adına kader de desek değişmez, yaşamın gerçekliği desek de... Her şey zaman içinde ve zamanla birlikte... Saygı ve selamlarımla...
Çok olmuş okumayalı şiirlerinizi... eski tadı eski neşesi geri geldi sanki gönlümün. Herkes kaderini yaşar, sonuçta amnetü ya inanmışlar olarak rıza göstermek öğretilmiştir bize...
Teşekkürler kardeşim, aslında ben arkadaşlarımın şiirlerinin hemen hepsini okuyorum, sağlığım bozulduğu için yazmakta zorlanıyorum sadece. Bağışlayın selamlar saygılar.
Ezelden ebede insan hayatının yaşayacağı olaylar silsilesinden Rab'bimizin bilgi sahibi olmasına dendiğini sandığım kader, Rab'bin bu olayları tayin ve kula indirgemesi, kulun alnına yazılan İlahi yazı gibi telakkileri de taşıyan tam bilinmezler sistemi "Kader" dediğimiz İlahi hikmetler bütünü. Değerli şiirinizde de belirtildiği üzere her kulun doğumdan ölümüne çeşitli vesilelerle ona en yakın yol arkadaşı. Atsan atılmaz, satsan satılmaz, kovsan gönderemezsin. Rab'bimden böyle bir yol arkadaşını en iyi tecellilerle yanımızda bulundurmasını niyaz eder, anlatım düzenindeki hazla okuduğum ifade bütünlüğünün şiire yansımasını taktir ve tebriklerimle belirtmek isterim. Selamlarımla, sağlık duâlarımla Muhterem Âfet Hanım. (Aksakal)
Dünyayı birlikte yıkacaktık ki İsyan ateşleri yakacaktık ki Tam da o yollara, çıkacaktık ki Belki de zoraki kal dedi birden Beklenmedik anlarda zamanlarda yaşam böyle sürprizler hazırlar hepimize. Gitme deriz duyulmaz sesimiz dur deriz gider. Güzel dizelerine bir nefeste ben vereyim istedim güzel dizelerine hemşerim
Dosteli_ tarafından 21.4.2024 22:57:57 zamanında düzenlenmiştir.
Kaderle tanışma ve hasbihal.İbret ve hayranlıkla okudum usta kaleminizden .Şiirleriniz öyle dahiyane, öyle derin ve öyle naif ki okurken yaşıyoruz adeta.Bu taç ve taht size helâlll !..Siz yazmış olmak için değil şiirlerinizi yüreklere hitap etmek için yazıyorsunuz.Tükenir mi hiç gök kuşağı mürekkebiniz..elbette hayır..İlhamınız bol Kaleminiz daim olsun.Şiirlerin Ecesi'ni selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Kader konusundaki bir şiir bundan daha anlamlı ve güzel yazılamazdı, tek kelimeyle muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Bu müstesnâ eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR.
AFET KIRAT üstâde doğru olanı över Harşena’nın kızıdır, Amasya’yı çok sever Der ki; "şiir emektir, gereken değeri ver" Her şey gayet yolunda, neden ilham gelmedi (9.Bölüm)
Profilimdeki favori şiirim olan Edebiyat Defteri Ailesi🏡şiirinde size ve bazı dost şairlere sadece tek satırda yer vermeye gönlüm razı olmadı, şiirin 9. bölümüne dörtlük olarak tekrar ekledim. Sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Afet hocam küs değiliz değil mi.zzOkulda edebiyat hocasına gösterdim sizin yazdıklarınızı birazda düzeltmiştim.z. Hocam şöyle tamam gibi dedi. Sesli yazdırırken benden bu kadar da yazılmış. Kasıt yok kusur varsa affola.
2019 yılında başlamıştım, her açtığımda bir yerleri düzelterek bu hale getirdim. Emeksiz şiir tuzsuz ekmek gibidir, adı ekmektir, yenir ama zevk vermez. Teşekkürler
İrade sahibi va'z etti hüküm
İsyana kalkarsan, ben orda yokum
İstersen avazın sal!" dedi birden.
"Arayan ulaşır gerçek olana
Yalancı dünyayı gezip dolana
Hakikat yolundan sapma yalana
Kendinde kendini bul! dedi birden.
"Titreyip kendine dönmek zor değil
Hayat hengâmedir, lâkin tor değil
Avcunda taşırsın, kızıl kor değil
Müstakim üzere kal!" dedi birden.
Afet Hanım,
Güzel şiiriniz için tebrik ediyor, ilhamınıza ve ömrünüze bereket diliyorum.
Siteye çok seyrek giriyorum. Bugün de şöyle bir uğrayıp kaliteli birkaç şiir okuyayım dedim, sayfanızda bu şiire takıldım. Yorum yapayım derken birkaç dörtlük karaladım. Affınıza sığınarak takdim ediyorum.
Muhabbetle...