İçimdeki şiirin kim tutar ellerinden Gözyaşları damlıyor dereden daha kirli Duydunuz mu sesini hıçkırıyor derinden Adım da atamıyor ayakları zincirli. Gücün vardır şiirim dağları devirirsin Engellere takılmaz yolunu çevirirsin.
Haydi, durma koş şiir! Seni bekler gönüller Büyük şevkle sürüklen sularla şelaleden Yüreğinde şakısın sevda çeken bülbüller Ne gülden medet bekle ne nergis ne laleden. Hapsolduğun bu ruhun duvarını yıkarsın Ölsen yine doğarsın gün yüzüne çıkarsın.
Bulut ol gökyüzünde alıp getirsin rüzgâr Çiçekler sana muhtaç arıyor şebnemini Mısralarla kucakla biliriz ki azmin var Dünya dertten yanıyor eksik etme nemini. Kırılmasın hevesin istersen sen coşarsın Bembeyaz sayfalarda biteviye koşarsın.
Dalga ol bir denizde kayaları durma döv Palmiye ol sahilde fırtınayla secde et Sevince şarkı söyle kızarsan çekinme söv Boşa zaman harcama her sözün olsun ibret. Sensin hayat ışığım, gecelerde meşalem Durma, haykır, çığlık at, gıpta etsin el âlem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE ÇAĞRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE ÇAĞRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dalga ol bir denizde kayaları durma döv Palmiye ol sahilde fırtınayla secde et Sevince şarkı söyle kızarsan çekinme söv Boşa zaman harcama her sözün olsun ibret. Sensin hayat ışığım, gecelerde meşalem Durma, haykır, çığlık at, gıpta etsin el âlem.
Bu gün okuduğun en anlamlı ve güzel şiirlerden biri değerli şairemi tüm kalbimle tebrik ediyorum.... Hak ettiği değeri aln bir çalışma bizlere şiri sevdirmeyi ve yazmayı tavsiye eder nitelikte bir şiir bence çok iyi kaleme alınmış... İlhamınız bol olsun siznle edebiyat dünyası daima onur duyacaktır...slm saygılarımla...
bu mısraları yazamasam da içimde bir meçhul ses zaman zaman haykırıyor nice sarsıntılar yapıyor nice fayları kırıyor lakin dünya meşkalesi o kadar sıkı sıkı sarmış ki duygularıma zaman ayıramıyor öylece gelip gidiyorlar çok da doğru yapmadığımı düşünüyorum sizin bu şiiriniz benim manevi ahvalime ayine olmuş tebrikler teşekkürler selamlar
Sabah saatinde güzel bir şiir okumanın hazzıyla ayrılırken verdiği ilham ile oynayan kalemimin izlerini de sayfanıza bırakıyorum Afet Hanım Kardeşim. Yüreğinizin sesi daim, ömrünüz bereketli olsun... Muhabbetle...
Kapalı bir zarfım yok bir mendile sarayım Topla bütün varını yüreğime doluver… Kırmızı bir mum da yok kapağına vurayım Davetim yürektendir sen ilhamı dolu ver… Sıralansın cümleler lügatler coşuversin Beyaz kâğıt üstünde kalemim koşuversin.
Ben neleri kimlere nasıl edip söylesem Nelere kadirsin sen yüreğimden ses şiir Sen bana vekil olsan hainleri paylasam. Yüreğimden çıkan bir tayfun ol da es şiir Yıldırım ol şimşek ol şerha şerha çak şiir İhaneti görünce volkan ol da yak şiir..
Bu davet ile şiir henüz bana cevap vermedi ama okuyana veriyormuş ilhamı. Teşekkürler Mustafa bey, kaleminize söyleyin devam etsin, siyasetten, sataşmadan, öfkeden fırsat bulup da şiir çıkamıyor ortalığa, gerçek şiiri bekliyorum, bir süre çağıralım belki bana da uğrar. Saygılar.