Ne gölgeler geçti göz bebeklerimizden de Biz yine şaşırmadık istikametini aşkın...
Nafile aşka dair yazılmış tüm şiirler ve Şairler de yanar gediklerinde Badireli bir aşkın el’vedasız Son seferinde İsteyerek ya da istemeden… Aşkın buğusunda yoğunlaşırken sevgililer Yan komşu, buharlaşıyordu yalnızlığın Kesik nefesinden… Muştular dökülesice bir aşk kırıntısını mumla ararken, Bir kez daha devrediyordu düşleri Büyük ikramiyeye doğru çığ olmuş Giderken... Geriye kara kaşları altındaki yeşil ırmaklarında Asılı tek bir damla kaldı; yer çekimine inat İnancın bayrağını bünyesinde sallarken...
Ben sarıldım aşk’a, Aşk küçüldü git gide ellerimde, Ben büyürken içinde; Sinsice…
Kışlara teslim eder yapraklarını sonbahar Sarı rengi farklı anlamlar timsal ederken; Nargilesi çoktur kömür yüklü vagonların Nane limon buğusunda ekşimtırak bir şifa Aşk; buz gibi yalnızlığın tam ortasından Göğüs kafesini ısıtıp, Gözlerdeki nem oranını yukarılara doğru çekerken… Bir avuç ayasına değebilme ihtimaliydi Yüzünün aşka bakan tarafının; Kaderin çizgilerinde yer bulma dileklerini de Eklerken,
Dip not Kalbe…
Her aş(ı)k bir terkediliş adayıdır ne de olsa, Hızını alamayıp yar’dan karanlığın dehlizlerine düşerken; Çığlıklarına sarılıp ilk “busesi”nde öteki yarısının Devası çoktur ya yarası çok olanın… Aşk’ın değneğinden ne kadar yansa da sol yanın Yine düştüğünde onu arar soğuğu umutlarının; Çünkü bilirsin ki kaybedersen onu Bir daha yediverenlerin yitik düşer sevdanın gölgesine… Kıyamazsın, ne de olsa emek verdiğin nadide bir Lisandı aşk, kalpten akan dile Umulur ki samimiyetle…
Burnunun direği sızlıyordu Yokluğunun kokusunu içine çekerken;
En sevdiği oyuncağını verir gibiydi Yüreği, karşısındakine güvenle Teslim ederken;
Aylardan Aralık, Ondan mıdır karlı, güvendiğin dağların etekleri? Bu kadar mı mızıkçıydı aşk? Kırılmıştı işte bak Gözü gibi baktığı oyuncağı
Kalbi…
Şimdi ellerinde bin bir parça, Sızıyor kader çizgilerinden, parmak aralarına Aşkın en cana kanmış hali…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dip Not Kalbe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dip Not Kalbe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle teşekkür ederim... Ben de renk seçimi yaparken kararsız kalmıştım; ama bu şiirimde kırmızı olsun istiyorum.Değişiklik yaptım umarım okumaya daha uygun olmuştur.