Züleyha Yusuf ’ta aşkı arar iken Aşk da Mevla’yı bulmamış mıydı? Tesadüfen ve akabinde Mütemadiyen…
Aşk neydi ki? Allah’a Şirk Koşmamaktı, Ayrı düşmekti Şeytanla Kabre dek, Anneye yazılan Şiirde Kokardı A.Ş.K; buram buram Sineye dolardı!
Bir sokak kedisi gebeyken En az beş eniğe Sen tek bir aşkı mı Sığdıramadın içine? Aslında ne Mecnun aşıktı Leyla’ya Ne de yanıktı Aslı Kerem’e Hepsinin derdi ummanda tek bir damla Olabilmekte! Şilte şilte serilebilmekte Salihlerin ayaklarının altına, Maksat vesile olmak yürüyene Allah yolunda!
Belki kamburdu ruhlar Yükünün ağırlığından, Ama er meydanı bu işte Cengaver yiğitler bekler. Mehtaplar olur, Ne fırtınalar deler, geçer Ne yakamozlar ebruli, Ne de tek bir yaprak Rabbin’den izinsiz dalını terk eder!
Mercan tonunda şimdi Sana açılan eller doydukça Aşk’a! Minik bir serçe seni zikrediyor Tiz sesiyle incecik bir dalda!
Züleyha sessiz, Züleyha lal olmuş adeta Tüm kainata! Aşk’ı bulduğundan beri Yusuf’ta Yusuf’u kaybetti, Aşk yolunda!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yusuf'u Kaybedişi Züleyha'nın Aşk Yolunda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yusuf'u Kaybedişi Züleyha'nın Aşk Yolunda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutladım şairim