“Bitti…” Saldım rıhtımından az sonra kalkacak olan Derme çatma sevdamın çürümeye tüt tutmuş teknesini… Ekmek, emek teknemi… Çok çabaladım sen/li bu sevda uğrunda, Vize çok zor çıktı biliyorsun sana kavuşma yolunda… Vişneçürüğü renginde tanıdım dudaklarını “Merhaba” derken aşk’a… Bir tek “Veda” yı yakıştıramadım sana, Üzgünüm…
Bize dair her şey gönül meskenimde Yerle bir şimdilerde; Sen karşımda bihaber büyük afetten Gözlerin bir dizi insanı ağırlarken… Hem “vatan” gibiydi yürek, İhanet kabul edilemezdi, Aşk vicdani bir sadakat işiydi, İşinden kovuldun, Azadı aşk’a yolun açık olsun; Bundan sonra tüm cafcaflı şeyler senin toprağında yoğrulsun; Cebren bitirdin bizi, Üzgünüm…
Ben aslında çocukluğumda hayal ettiğim o adamı yitirdim Affet beni, seni o zannetmiştim…
Oysa biz çocuklarla düşerdik Mahalle aralarında; kanardı dizlerimiz yüzsüzce; Her seferinde hayalimdeki o adam kaldırırdı beni yerden Kaplan gözlüydü; deler geçerdi içten içe Kayboluverirdi sonra Sen gibi, kuytularıma…
Vergisiz taşınabilir insanı bir değerdi Aşk, yürekte Lakin kimileri ceplerinde taşırken kendince değerleri Bir yürekteki ağır geldi hafif bedenlerine… Vitaminsizdi besbelli besleniyor sandığımız onca duygu Doyuramamışız lakin seni, sana yetmemişiz Biz seninle sevdayı “cenk” bilmişiz; Yenmişsin, yenilmişiz Ben faili meçhul; bir nefes fasılasında Verilen buğu, kuruyan gözyaşı Fuzuli bir detay, Toprakların sana iade, Ben sallanan bir mendilde kocaman bir “elveda”yım sana Üzgünüm…
Hayalimde ben şimdi o adama Muhacirim, Muntazam tipli bir kaşık sevdada,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Ucu Aşklı Değnek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Ucu Aşklı Değnek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.