Karanlık dünyada sevdim seni, Kelimeler yeni dağılmış yoktu bende manası Aşkı tanımlayan çok ama yaşayan yoktu, Çırpındıkça çamura batan bufala gibi, Bu bataklıkta yapılabilir mi aşkın bir tanımı!...
Ben böyle bir zamanda sevdim seni, Ana sütüne hasret kanla beslenen bebekleri Bu dünyanın bağrına bastığını kimse söylemedi, Bir Afrika doğası gibi kuralsız bir hayatı, Bu berrak kelime “aşk”acaba anlatabilir mi?
Haremiler subaşında cellâtlar sehpada iken sevdim seni, Bu sehpanın kurbanı kim olabilir diye hiç sormadım ki, Yüreğime nakşedilmiş o “aşk”ın güzel tanımı Bu amipsel yaşamdan bir kelimeyle yapılır mı izahı, Be hey mendeburlar “aşk” bu beni hala anlamadınız mı?
Aşktır beni konuşturan ondan bırakmadım seni, Bir turna uçuşu gibi semaya armağan ettim tüm rüyalarımı, Karanlık yaşamı bombalamak için gökten indim aşağı Kimse gelmese de bir başıma yakacağım tüm karanlıkları Saf kelimeler avuçladığımda,o zaman yapacağım aşkın tanımını!... SOSYOLOG-EROL KEKEÇ 29.08.2013 (09.10-09.30) ÇENGELKÖY/İST
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMA İSYAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMA İSYAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygımlasınız