Bir kaprisiydi bu adım atarken mitosunu içinde yaşayan kadının Aklını sağaltmak için yaktığı ateşte yüreğini yakması.. Ne çok şey vardı dilinde Nöbetleşerek gelirken ıstırabın yalnızlık okları Bir kadının attığı adımın hesabıydı bu Bir aralıkta ayrılığın son mızrabı…
Karları eriten bir sinenin Buz dağına çevrilmiş mütereddit bakışları Çağın çağın akarken iniltilerinde boğulmak bir Romalının son yakarışları….
Lacivert renkli bir kadının düşüydü bu Parası için değil de arayıp da bulamadığı ummanı Bir tacın gerisinde bırakacak kadar tutkuydu belki o kadının En muhacir tarafı….
Yapmacık bir aşka tutulmuştu belki Cupid’in eliyle Ah işte buydu Venüs’ün en büyük ihtirası… Bir nazmın içinde bulurken kendini Kapı bozması bir gelecek mi ardında kalacaktı…
Sulara koşacak kadar cesaret yoktu Dido’nun adımlarında Ah siyah düşlü kadın griye boyarken zaman saçlarını Altın sırmalı kefenler görüyordu o hep Şehrazat bozması bir yalnızlık kalıntısı Celladına bakarken Lakin bunun adı aşktı… Cemşid’i gitmişti onunda belki bakarken sarhoş bıraktığı…
Karlı dağları vardı onun Jüpiter oynaşıyla içki içerken Bir Ferhat onu bulmadı… Hürmüz’ün dudakları dokunurken karanlık talihine Krallığının sınırlarında ne çok mezar kazdırdı Ve büyücüleri çağırttı bir bir kaldıramayacağı bu sancıdan kurtulmak için Anılarını sağaltmak istemişti acıdan o Ama anının tam kendisi olarak aynada kaldı…
Ah türküsünü ayrılığa yazan Mecnun tutmalıydı onun kollarından Ona göre aynı yolda yanmamışlar mıydı Leylayı karanlıkta bırakan kader Ne de Şirin’in ölüm sancıları Yetmedi lacivert renkli bu kadına Bir tılsımın içinde kendi ateşinde kendini yakarken Geride sadece yapmacık bir aşkın narsist kalıntıları kaldı Ve giderken o aşk adını muhabbet kaplı bir mektupla paraladı….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KRALİÇE DİDO GİDERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KRALİÇE DİDO GİDERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet mükemmel bir şiir bence tam da seslendirilecek şiirlerden birisi.. ama şiiri daha rahat okuma adına yazı rengi değişseymiş gibi naçizane bir eleştirim olacak
ama şiiri daha rahat okuma adına yazı rengi değişseymiş gibi naçizane bir eleştirim olacak