üvey bekleyişlerin şefkatini kırpıyor yüreğimi işgal eden dul yakarışlar....
pilini mi tazelemeliyim hayatın benimle başlayan saflarında nicedir kalemime küsen mürekkep kokulu anılar bir şairin şiirini yineliyor oysa ve bir sancı aynadaki gizli kalmış çocukta melal peydahlayan gecenin on ikiye vuran sularında durmalıydı zaman pilini bitirmeli miydim yoksa...
yetim kalmış beklentilerin ardına bakmadan gelişini kutlarken dilimin altında yatan pişmanlıkların ömrüme ait olan kurbanını çoktan Allah’a sunmuş küskün kadın gönlünde öldürdüğü ayrılığı birlikteliklere satarken iki parantez arsında sıkışan şair ve ölüm ayrı mı yazılmalıydı sevda içinde hüzün yoksa...
öfkeye yazılmış bir yazgının kimsesizliği ile bir yaprak daha atıyorum takvimimin buzlaşmış sessiz sayfalarında bir resim daha doğuyor münevver bir karanlığın dibine varırken bir roman yazan aciz kalem tiyatrolara sıkışmışsa ve öfke dokunmuşsa dudağa özünü varlığa muhtaç sayan ateist ruhla kumar mı oynamalıyım acıya...
ekim sonu yanmış buğdaylar vurulurken taşlara recm edilmiş günahsız bir kızın iftiralara sıkışmış anılarıyla gömülürken toprağa gözyaşları ve vicdan kendini özleyen umudun yok olduğu bir babanın duasında üşüyordu buğdaylar üşüyordu gece bir küçük damlanın mumlaşmış yakarışlarında kalkmalı mıydı sevda düzeni bozulmuş dilsiz bir bedende yarış mı yapılmalıydı tasavvur edilmiş yalnızlıkla...
dul kaldı bir şiir daha dökülürken sitem mürekkebinden kaf dağını katar katar taşıyan ardında bir ölü bir ölüm yaşadığı sanılan bir busenin kenarında daha kaç zambak saklanacak gönlü mimlenmiş insanlar arasında gülü ayırmaya çalışırken dikeninden bir bülbülün cenazesine kim ağlayacak bir süslü tabut mu yapılmalıydı yoksa....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dul yakarış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dul yakarış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğimi işgal eden dul yakarışlar...."
daha ben yolun başındayım
zor şiir
ama bir o kadar güzel
imgelerin kazandırdığı harika anlamlar çok harika
tebrikler