yeşil mi olmalıydı baharın benim ki laciverde dönerken kaç mısra daha solmalıydı mısralar içimde yokluk gömleği senin nilgun bakışlarınla efsunlanırken bir nutuk çekmeliydi yaşlarım dumanında kafa bulduğu geceyi içerken...
dokunurken elleri bir kadına dudaklarının kaç pranga takmalıydım gözlerime mil çekmek neye yarardı yüreğe umut gemisinden şekva dehlizine düşerken...
gidişinden korkan namerttir demek dile kolaydı kabul edilişini gelecek tarafından duymak müstakbel hayatın noksanlığından kaçarken kaçışlarının gelinliğiyle güveyimi aramak sevgiye el açıp yapbozunu çiziyorum adımlarımın bir ileri bir geri sana gelirken...
aşk mı olmalıydı kelamın benim ki isyana dönerken kaç durak daha yıkılmalıydı yüreğinde yüreğime son yolcusu da öldü bugün ümit kırıntılarımın varlık iddiasında ademe yol alırken...
utanır ruy-ı hüznüm elemi perde ederken o değildi belki yalnızlıktı böylesine sövdüren böylesine düçar yenik düşüren bir beduhtu belki şiirim sana yazılan mektuplarda mührünü bile gözlerinden alan sözler aslı meçhul sureti yalan/yalana mübtela eden ayrılık değildi bu vuslatının ödülü kimsesizlikken....
kulak verdiğim besteli satırların arasında sen doğarken benim öldüğüm yerden müebbet bir sitemin yongasını öğütürken değirmen taşlarında ayaklarımdı dövülen sana gelirken...
keşke demeye haram kılınmış bir kulluğun acziyetinde kırılırken iman katlanmak için gidişine yazılan şiirler bir secdede haykırmak sana gelmek sen yokluğunu yüzüme çarparken kolay değildi sebeb-i itirazım sen iken yokluğunun gömleğiyle kabre girerken mai bakışların başka bir gamzede yeniden yeşerirken yeisi haram kılana gülmek kolay değildi bir tabuta diri diri girerken gam aleminde muamma bir fısıltı yüreğimde yalnızca yüreğimde sana gelirken...
ölmek düştü bana senin yazgında sen bir başka düşle ısınırken gitmek bir bardak suyun sancısını çeker ırmaklar yanında ruhum gece perdesini çekerken dilime kelamım sen derken sana gelirken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sana gelirken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sana gelirken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nedense bana daha ilk mısrada hatta bu okuduğum ilk şiirde içimde ölmeye yüz tutan bir buz dağı yangınını anımsattı.
içimizde kefen beyazı bir karanlık dolaşır içimizden ona giden ıssız garların yalnızlığı geçer köhne istasyonlarda hep
ben çok sevdim bu kalemi güçlü şiir yazmak zordur gerçekten şiirdeki kelimeler ve kullanımı zaten ayrı bir anlam kazandırıyor şiirin ruhuna güzeldi vesselam gerisi teferruat tebrikler daim başarılar....
ölmek düştü bana senin yazgında sen bir başka düşle ısınırken gitmek bir bardak suyun sancısını çeker ırmaklar yanında ruhum gece perdesini çekerken dilime kelamım sen derken sana gelirken...
Güzeldi ustam severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın...... Saygılar
içimizde kefen beyazı bir karanlık dolaşır
içimizden ona giden ıssız garların yalnızlığı geçer köhne istasyonlarda hep
ben çok sevdim bu kalemi
güçlü şiir yazmak zordur gerçekten
şiirdeki kelimeler ve kullanımı zaten ayrı bir anlam kazandırıyor şiirin ruhuna
güzeldi vesselam
gerisi teferruat
tebrikler daim başarılar....