TÜRKÜLER Bir ayrılış hikâyesi Yaşanmamış anılar bizimkisi, Yaşam dopdolu İmgeler yerli yerinde Cehennemden öte Var mı başka öte Bir masal gibi Başladı ve bitti, Hikâye neyin nesi! Bir türkü çal ardımdan Dağlardan aşağı yankılanan Demirbağın Harput hoyratından… Ninniler dindirmez acıları Maniler neyler sancıları Hikâye değil hayattaki Yaralı yüreğimin her yanı Bulun getirim Abdurrahmanı O güzel söyler, Kerkük türkmen hoyratını… Türküler ah türküler! Acımızı süpürüp götürürler, Barak elinden beri Kim bilir Döne gelini Bilen yoksa hikâyesini Arapoğlu okusun Döne gelini… Karacaoğlan derki, Kondum göçülmez Toros Dağlarından Aşağı inilmez, Acıdır ecel şerbeti içilmez Türkülerle geldik Türkülerle gideriz Biz türküler memleketindeniz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKÜLER!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKÜLER!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gösterdiğiniz ilgi ve alakadan dolayı çok teşekkür ederim,sizleri türküler diyarında mutlulukla yaşamaya götürecek mısralar olmasını temenni eder sağlık ve mutluluklar dilerim...slm şairem
Türkülerle gideriz
Biz türküler memleketindeniz!
Daha ne denir ki ... yürekten tebrikler