Artık hayallerimi gezdiriyorum Rutubetin yeşil danteliyle örttüğü kör kuyularda Uğramaz ki semtime Ne bir sahra kervanı Ne de efendim olur Züleyha… Düşlerime gelmez sonu hayra yorulacak rüyalar Işıktan bîhaber külliyen müneccimler Barındırmaz beni Bir ucu aydınlığa açılan zindanlar Ayaklarımdan prangalıyım Ruhumda asırlara mal olmuş yaralar Onaramadım...
“Korkma!” diyor, biri Duymak umuduyla beklerken Ses vermiyor ki; sağır, dilsiz duvarlar. Yüzümde hayatın derinleşen çizgileri Önümde uzanır umutlarımın gizli kabristanı Saçlarımın gün gittikçe azalan karası Oysa ne çok beklemiştim Aklımın içinde birikenleri sıyırıp taramanı Düşlerimdeki düğümleri Bir sedef tarağın dişleri gibi söke söke almanı Çok sabrettim ama Kurtulamadım…
Savaşmaktan yorulduğum şu hayat denen hengâmede Ne çok mecalsiz kaldığımı Ayaklarımda yürüyecek dermanı bulamayınca Daha iyi anladım Kalbimde yerini bilmediğim koca bir delik Acıtıyor içimi Dilime dokunmuyor bir yudum serinlik Kişi yarası yarasına denk geleni sever ya Ben de seni acılarınla sevmiştim Yüzümde her gün küçük bir kız ölürken Kırık bir termometrenin civası gibi Düş/tüm ellerinden Tam orta yerimden dağılıverdim. Toparlanamadım…
Çok sustum Sustum sensizliklerde Konuşmak için, yutkunmam lâzım Suskunluğumla gırtlağımda biriken O ağrılı yumruyu ne yaptımsa yutamadım Konuşamadım…
Aşk uğradı yine burukluğun şiirine Hüzün dokurken heceler Tam yarasından ısırıp kanattı siyahî geceler Şimdi dili tutulmuş bu sevdayı Çıkarıp sakladığım yerden Koysam avuçların içine Bir el ayası umut mavisi, biraz huzur yeşili Filiz verir mi, görebilir miyim bir kez daha? Bu ten henüz canda iken. Ah yârim şu kör karanlığın gözleri çıkmaz mı? Nazarıma düş/sen yeniden…
Perihan Tunçok Kılıç Esmize
Yüreğime ses olan arkadaşım Kalimera sonsuz teşekkürlerimi kabul et lütfen….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nazarıma Düş/sen Yeniden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nazarıma Düş/sen Yeniden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sustum Sustum sensizliklerde Konuşmak için, yutkunmam lâzım Suskunluğumla gırtlağımda biriken O ağrılı yumruyu ne yaptımsa yutamadım Konuşamadım… TEBRİKLER EFENDİM
Çok sustum Sustum sensizliklerde Konuşmak için, yutkunmam lâzım Suskunluğumla gırtlağımda biriken O ağrılı yumruyu ne yaptımsa yutamadım Konuşamadım…
merhaba şiirlerle açılan gökyüzünün üstünde gezinen güzel insan ne harika bir şiirdi bu böyle ne güzel bir düştü bu Kalimera dostumuzun sesiyle büyülenmiş dinledikçe dinleyesi geliyor insanın okudukça okunası örgüsü çok yüksek bir şiirdi yazan ve yorumlayan yüreğe selam olsun şiir adına değil miydi yaşanılanlar aşk adına değil miydi tüm çektiklerimiz bu güne düşecek şiiri şiimdiden ayakta alkışlıyorum sabah sabah içimden geçen bunlar gerisi sonraya kalsın aşkla kalın
çok teşekkürler İsa bey tüm samimiyetiniz satırlarınıza yansımış..İnanın yorum umutlandırdı daha güzellerine erişebilmek adına sonsuz teşekkürlerimle saygılar selamlar
Yüreğimi yele versem esip götürse bir uğursuz rüzgâr kurtulur mu dersin sancılardan şeyda gönül ah leyla gönül mecnun gönül dağ olsak da ufalanırız hasretlerin diyarında insan kendinden ötesinde yara yok sanır oysa ne kapılar kapanır gıcırtısında acı gizlenen...