Zaman mahşere gebe ömür vuslatsız Dünya ışığa hasret her yer karanlık Işığa bir çığlık gerek, Sökülmeli artık sesi kısılmış hançerelerden. Uyanmalı evren şafak alacasında Çağırmalı bizi saba makamında Yağmur kokulu sabahlara…
Bakışlarımda süzülen sen yemen ağıdı tadında Hüzün hüzün saplandın yüreğimin incesine.. Leblerinde dua dua bir çift karanfil soluduğum Çırpınıp dururken can kafesindeki bülbülüm Başımı dizlerine koyup teselli bulduğum Dindiremediğim hasretim Her nefeste özlemim SEN dünüme, bugünüme, ahirime muştu SEVGİLİ Sevdamıza adandı bir kutlu kurban Kınalıyorum bak, ben ellerimi Salıyorum can kuşumu yoluna fedadır diye Bekliyor Harem’de İbrahim ile İsmail… Bugün SENin ümmetini…
Ey SEVGİLİ Hasretiyle kor gibi yakarken ruhumu Yine de yangınlarında bahtiyar kılanım Sen yoksan düşer dağların eteğine kızıllık Sen nerede yoksan kayıptır orada insanlık Sensiz zamanın diğer adıdır vefasızlık Küserim, darılırım sensizliğe Arayışa düşerim şemsi arayan günebakan misali Çekilirim kendi kabuğumun emniyetine…
Sensizlik zemzemsiz kurak kalmış çöl Sensiz gönlümde ne safa, ne de merve Sen sevdamsın bütün yıldızlardan daha yüksekte Bu yüzdendir belki de gönlüme sığmayıp taşışın Seni bildikçe; ben kendime çözümsüz kaldığım bilmece Vakitli vakitsiz içinde kaybolduğum Dilimden düşürmediğim en asil hece Bil ki Efendim meftununum…
Bugün; Hacer’in anne gözlerinin gerisine yerleşti Çöllere dair dolu dolu firdevs bir hüzün. Emre itaat şükre dönüşüverince Sağanaklarla döküldü İlahi rahmet Okundu Kevser emri Kuran’da İbrahim ile İsmail yan yana Bu bayram sabahı yine Mina’da Kınından sıyrıldı kırıldı göğsünün üstünde bin bıçak Sevginle sınandı Kâbe’nin ilk imamı Bismillah!
Bayram ola.. Mübarek ola…
Perihan KILIÇ 24. 10. 2012 İZMİR
Seçki kuruluna yolu sayfamdan geçen tüm dostlara teşekkür selam ve saygı ile..Tüm Türk ve İslam aleminin merhamet bayramı Mübarek olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM OLA MÜBAREK OLA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM OLA MÜBAREK OLA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem Duygu Yüklü Dizeler Beğeniyle Okudum Kutlarım Emeğinize Yüreğinize Sağlık. Kaleminizin Gücü Daim İlhamınız Bol Olsun. Barış Umut Sevgi Işıkğınız Hiç Sönmesin Huzur Dolu Günler Dilerim. Binlerce Teşekkür Gönül Dolusu Sevgi Bırakıyorum Sayfanıza. Saygı Derger Degerli Kardeşim Şen Esen Ve Sevgiyle Dostça Kalın.
Bu gün içim kaldırmadı kurbanlık haberlerine ve kurbanlığa bakmaya ama ya evlatlarımızdan birini kurban etmemiz gerekseydi diye düşünmek istemiyorum doğrusu ...