Niyet etmiştim Besmele ile... Sana dolu dolu Sevda satırları yazmaya Eğer ki; Tanımış olsaydım aşkı, Düşlerimin dizleri kırılmasaydı, Ömrümün er bahar kapısında. Azalmasaydı umutlarım hasatsız. Ellerim uzanmasaydı hep yokluklara. Yalnızlıklarımı savuşturacağım omuza, Ağır gelmeseydi başım. Unutmayıp, bilecektim Anlatacaktım sana ben sevdayı, aşkı...
Yazacağım "Aşk" masalında Boğulup kalmasaydı Sevda; Kalemimin soluk renkli mürekkebinde Ses, söz, sukut dile gelecekti; Belki de dolacaktı; Huzur vakitlerinde açtığım ellerime Badı sabalarla gelen merhametli damlalar..
Sevda’m Kızma sakın, adına değil, yaşadıklarıma sitemim Değmiyor kalemime bana mahrem duygular Sevdam yıllar öncesi Akmıştı bir yıldızın kuyruğunda Kor ateş olup. Sadece Bir an. Bir nefes. Bir var. Bin yok.
Ah be Sevda Zılgıtlarla ses veriyor şimdi yüreğim Gözü yaşlı gecelerimin izlerini siliyor bak Haziran Isıtıyor usul usul gönül turabımı gelen yaz Bir günebakan yetiyor Can suyum onun güleç yüzüne yürüyor Sevda’m gör işte ömür bitiyor. Heyhat; Hayat içimde bir yerlerde saklanıyor. Yaz, dediğin ne de çabuk geçiyor
İstemem artık, Maske takmış sevdaları. Varsın solsun, susuz kalmış bir gonca gibi heveslerim. Kaçarım kendimden Çıkarım Kaf dağının ardına Niyaz niyaz çağırırım “gelsin” diye hep beklediğim
Teselli ederim ele avuca sığmaz hüzünlerimi. Söz veririm kendime; Kavgam olmaz ne gülle, ne dikenle Sitem etmem ne bağa, ne de bülbüle İki denizin birleştiği yerde Birleşirim kendi İçim/dekiy/le Bir yol bulurum Sevda’ya Bir gönle konarım, derim teslimim sana “Aşk” Hevam, hevesim olmaz Yüksekten, alçaktan akmaya merakım olmaz Derdimi anlatmaya meramım olmaz.. Ah be Sevda Ben kendime akar giderim… Aşkla yanar giderim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA İLE SEVDAYA DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA İLE SEVDAYA DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlünde RABBİM'min sevdası var.en büyük sevda...Sen kendine akıp gidensin..sevgili arkadaşım.Yoksa bu gönül namelerini nasıl yazarsın sevdan olmasa....
Söz veririm kendime; Kavgam olmaz ne gülle, ne dikenle Sitem etmem ne bağa, ne de bülbüle İki denizin birleştiği yerde Birleşirim kendi İçim/dekiyle Bir yol bulurum Sevda’ya Bir gönle konarım, derim teslimim sana “Aşk” Hevam, hevesim olmaz Yüksekten, alçaktan akmaya merakım olmaz Derdimi anlatmaya meramım olmaz.. Ah be Sevda Ben kendime akar giderim… Aşkla yanar giderim… Perihan KILIÇ
Çok güzeldi harika bir şiir . Kendine ak git değerli şairem, mamafi sevenler sevilmiyor. Yüreği ayazda kalıyor. Sevgiler naif yüreğine. Dualarımla.
Sevilen Allah için sevilmeli gerisi yalan sevgili Emine o yüzden içimizdeki varlık nedenimiz olan o sevginin kanalını keşfedip onunla birleşmemiz lazım teşekkürler beğenine sevgilerimle
Söz veririm kendime; Kavgam olmaz ne gülle, ne dikenle Sitem etmem ne bağa, ne de bülbüle İki denizin birleştiği yerde Birleşirim kendi İçim/dekiyle Bir yol bulurum Sevda’ya Bir gönle konarım, derim teslimim sana “Aşk” Hevam, hevesim olmaz Yüksekten, alçaktan akmaya merakım olmaz Derdimi anlatmaya meramım olmaz.. Ah be Sevda Ben kendime akar giderim… Aşkla yanar giderim…
Çok güzeldi, bir durgunluk indi ruhuma. sevgiler güzel yüreğinize.