Güneş dağların ardını aşınca Boyar şafağı Can rengi kızıllığa Düşersin o an yüreğime Her demden daha öte Darmadağın eder hasretin Talanlara düşer aklım Özlerim. Kelimeler ötesince…
Bir sızı Bir nakış Bir ürperti olur Sararsın tüm BENliğimi Dokunursun İlmek ilmek kanayan ruhumun tezgâhında
Sızımı sararım Sızımsın SEN Nakışlarda seni ararım Nakışım SEN/den İç ürpertilerimle kalbim dokunur adına Düşersin ardından dudaklarıma Büyür hasretin dolar içime Ben varsam, SEN sığmazsın
Hasretim Sızım Yangınım AŞKım olursun SEN olurum Minnetim sığmaz içime Mühürlerim kalbimi yeter ki Gitme!.. Yüreğim ki lime lime Hep bende SEN kal diye Yanarım, yakarım, yakarırım Ah şu özlem bitse diye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günaydın değerli dost şaire'm,PERİHAN hm.ef. kızım. "..Hasretim Sızım Yangınım AŞKım olursun SEN olurum Minnetim sığmaz içime Mühürlerim kalbimi yeter ki Gitme!.. Yüreğim ki lime lime Hep bende SEN kal diye Yanarım, yakarım, yakarırım Ah şu özlem bitse diye…" ---Yeter ki gitmesin !...Neçok yalvarmışızdır YARATAN'a ,gitmesin n'olur diye.. Ama gene de gidene mani olamamışlığımızın acısı,hüznüyle yaşamağa devam ederiz ya..Bu hep böyle olmuştur,öyle de olacaktır.. Şiirin tamamı duyguların mertçe,cesurca,apacık ifadesi olsa da ,şahsen SERBEST tarzda yazamayışım,alışmamışlığım sebebiyle zor anlıyor ve beğeni- yorum.Bu şiir beğenilmeyecek gibi değil ki.. Acizane beğenilerim yanında,tarza alışmam gerektiğini de anlıyorum;nice geç kalmış olsam da..Zaman fırsat verirse yazacağım da,ba'zı ufak-tefek denemelerim varsa da..Sonsuz sevgi,saygı ve ERDEK havasıyla dolu selamlarımla değerli dost..
MEHMET CEMALETTİN BAYHAN tarafından 7/2/2013 9:00:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hasretim Sızım Yangınım AŞKım olursun SEN olurum Minnetim sığmaz içime Mühürlerim kalbimi yeter ki Gitme!.. Yüreğim ki lime lime Hep bende SEN kal diye Yanarım, yakarım, yakarırım Ah şu özlem bitse diye…
çok çok anlamlı ve güzel bir paylaşım diyor gönülden kutluyorum sizi en içten sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza
"..Hasretim
Sızım
Yangınım
AŞKım olursun
SEN olurum
Minnetim sığmaz içime
Mühürlerim kalbimi yeter ki
Gitme!..
Yüreğim ki lime lime
Hep bende SEN kal diye
Yanarım, yakarım, yakarırım
Ah şu özlem bitse diye…"
---Yeter ki gitmesin !...Neçok yalvarmışızdır YARATAN'a ,gitmesin n'olur diye..
Ama gene de gidene mani olamamışlığımızın acısı,hüznüyle yaşamağa devam
ederiz ya..Bu hep böyle olmuştur,öyle de olacaktır..
Şiirin tamamı duyguların mertçe,cesurca,apacık ifadesi olsa da ,şahsen
SERBEST tarzda yazamayışım,alışmamışlığım sebebiyle zor anlıyor ve beğeni-
yorum.Bu şiir beğenilmeyecek gibi değil ki..
Acizane beğenilerim yanında,tarza alışmam gerektiğini de anlıyorum;nice geç
kalmış olsam da..Zaman fırsat verirse yazacağım da,ba'zı ufak-tefek denemelerim
varsa da..Sonsuz sevgi,saygı ve ERDEK havasıyla dolu selamlarımla değerli dost..
MEHMET CEMALETTİN BAYHAN tarafından 7/2/2013 9:00:33 AM zamanında düzenlenmiştir.