Bir çınar ağacının gölgesinde, Dizlerinin dibindeyim. Dinleniyorum zamanlar boyunca. Aylardan Ekim sonu, Mevsim ise Sonbahar. Zaman güneşten çalınmışçasına; Bahar muştulu bir güzellik ki, Sorma akıllara zarar…
Kuytusuna sokulduğum ulu Çınar, Başım ise dizlerinde… Sen varsın; Korkum yok, Yutar mı beni daha karanlıklar?
Düştünse bir çöle, Serapları yar et derdin kendine. Leyla’nın Mecnun’u misali Bir cerenin gözlerinde Aydınlığın izini bul derdin kendi kendine.
Kararlıyım ben de... Sana gelmek için; Ezel kervanı ile düşerim yollara Gönlüm varmak ister gönül bağına. Zor yollar Acımasız yıllar Asırlar var ki, Sensiz.... Hep; Zifirle kaplı semalar.
Karanlıklardayım… Ama bilirim, Bilirim ki; İzini sürerim tez olur sabahlar Varlığınla şafaklar söker Kara libasından soyunur gece Çöl yanmışlığım diner Susuzluğum, Aslı ile beraber düşer suyun peşine Gökler Kerem misali rahmet olup yağar İlmik ilmik dökülür üzerimize.
O Vakit Cem olur seninle her dem. Rahmete bulanır Sevinçten ağlardık biz Kasvet perdesi kalkar gözümüzden Yeise yer kalmaz sökülür özümüzden Ab-ı hayat tasını uzatır İçeriz kana kana Hızır elinden Umutlarımız cemreye durur Düşerdik tohum misali Bahara karılan gönüllerimizden Aşkla doğardık Nadasa kalmış ömrümüzden Bir bahar vakti İnan ki; Yeniden, yeniden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNAN Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNAN Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kararlıyım ben de... Sana gelmek için; Ezel kervanı ile düşerim yollara Gönlüm varmak ister gönül bağına. Zor yollar Acımasız yıllar Asırlar var ki, Sensiz.... Hep; Zifirle kaplı semalar.
Ezel kervanı ile yollara düşen şiir bir çaresizliğin içinde
Öyleya ne yapsın yıllar acımasız,zor yollar
Bir umut derim ucunda sevgi varsa dağılır zifiri karanlıklar
Bir çınar altı mekan olsun tüm sevgilere
Oldukça güzeldin can dost,sabah ilk şiir açılışı kalbimin
Karanlıklardayım… Ama bilirim, Bilirim ki; İzini sürerim tez olur sabahlar Varlığınla şafaklar söker Kara libasından soyunur gece Çöl yanmışlığım diner Susuzluğum, Aslı ile beraber düşer suyun peşine Gökler Kerem misali rahmet olup yağar İlmik ilmik dökülür üzerimize.
gecenin en güzel şiirlerinden teşekkürlerr..en güzel şiirleree..takdir ettim..saygılarımla..
Güzel bir şiir okudum sayfanızda.
Tebriklerimi bırakıyorum.
Sağlıcakla.