Bakma dostum düşen karlara, Yere serilen beyaz örtüye hiç aldırma Sen inadına bana bahar gözlü türküler söyle Söyle ki hüzün esvabını üzerinden sıyırsın âlem Ummanların rengine bürünsün her yer
Gel Dostum Gel seninle beraber; Sevinçler devşirelim ömrümüzün hasadından Avuç avuç mutluluklar dolduralım koynumuza Düşlerimizin aynasında Bağdaş kuralım yokluklara nispet Varlığımdan ömrümün ahirine kalan Servet Bölüşelim kalanı Bütün ıssız kaldığımız zamanlara inat
Dostum Kulak ver bu bir kasırga değil, Ne de fırtına Sanma ki boran Aldırma sen için için ağlasa da İzmir Yüreğimin sevda hasadından kopan bir çığsın Sevinçle yeşeren haykırışlarım sana dair Sen dostum, Düşlerimin gerçeğe dönüşen sevinçleriyle Gözbebeklerimde yıllar var ki ağırlanansın…
Dostum! Sakla bana ait gülüşlerini Gül’üm gülüşlerinin kokusu ile yeşersin Soluksuz sancılar Kuş gölgesi vakitlerin Yetim umutları tükensin Dökülsün Serçe gözlerinde saklı aşkın sırrı Bir göçebe çadırı gönlüm Gelişinle bin bir renge bürünsün Sevgi çiçek misali takılsın yakamıza Ardımız sıra sefasını sürsün bir filbahri Evreni varlığının rayihası bürüsün…
Bir menkıbe söyle sen gönül vuslatına dair Yeşersin çiçeklensin bahçendeki zerdali Mehtaba meftun vakitlere dönsün Tüm gece yarıları
Haydi dostum Nefesini çıkar, Çıkar derinlerden Bir şarkı mırıldan bu sabah hatrına Uyandır günü fesleğen kokulu yarınlara Zeytin dalının ucunda Burnu hızmalı bir güvercin taşısın bizi Nuh babamızın yanına Ömre muştu bir zaman Belki bir göz kırpımı Gönder âleme doğan bakışlarını Gönder ki sıvazlasın sırtımı Aşka güveneyim seninle Unutayım tüm küskünlüklerimi Bozayım ezberlerimi ta ezelden….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakma dostum düşen karlara, Yere serilen beyaz örtüye hiç aldırma Sen inadına bana bahar gözlü türküler söyle Söyle ki hüzün esvabını üzerinden sıyırsın âlem Ummanların rengine bürünsün her yer
Gel Dostum Gel seninle beraber; Sevinçler devşirelim ömrümüzün hasadından Avuç avuç mutluluklar dolduralım koynumuza Düşlerimizin aynasında Bağdaş kuralım yokluklara nispet Varlığımdan ömrümün ahirine kalan Servet Bölüşelim kalanı Bütün ıssız kaldığımız zamanlara inat
Dostum Kulak ver bu bir kasırga değil, Ne de fırtına Sanma ki boran Aldırma sen için için ağlasa da İzmir Yüreğimin sevda hasadından kopan bir çığsın Sevinçle yeşeren haykırışlarım sana dair Sen dostum, Düşlerimin gerçeğe dönüşen sevinçleriyle Gözbebeklerimde yıllar var ki ağırlanansın…
güne güneş gibi düşen güzel dizelerini kalemini kutlarım büyük bir keyfle okudum.
Çok ytakından aşina olduğum fesleğenler, zeytinler, zerdali ağaçları ve daha niçe tabiat güzellikleri içinde buram buram sevgi ve hasret kokan muhteşem bir şiir olmuş. Kutlarım.
Gönül güzel olunca gönülden kaleme akanlarda güzel oluyor. Mana dolu bir şiir. Hayata dair söylenebilecekler söylenmiş anlayana. Tebrikler. Sağlıcakla.
"Haydi dostum Nefesini çıkar, Çıkar derinlerden Bir şarkı mırıldan bu sabah hatrına Uyandır günü fesleğen kokulu yarınlara Zeytin dalının ucunda Burnu hızmalı bir güvercin taşısın bizi Nuh babamızın yanına Ömre muştu bir zaman Belki bir göz kırpımı Gönder âleme doğan bakışlarını Gönder ki sıvazlasın sırtımı Aşka güveneyim seninle Unutayım tüm küskünlüklerimi Bozayım ezberlerimi ta ezelden…."
Ne güzel dilekler vardı mısra aralarında. Anlaşılır imgelerle bezediğiniz şiiriniz takdire değer.
İlk defa bir şiirinizi okudum. Çok beğendim. Hüzünlü şiirler yazmaya, okumaya alıştım, mutlu şiir bu kadar güzel yazılır ancak, saygılarımla