Ne olur örtme yüzünü Duvaklı yüzünü bir ben göreyim. Yaban görmesin özlediğim g/özlerini, Yüzümü yansıtan aynayı Dost... Yüzünde bırak yalnızca ben göreyim.
Elinin ayasında kader, Cemalinin izlerini dokur. Gönlünü duyarım. Hak’tan bizi diler durur. O an bakarım istikbale Uçan kuştan, dağdan, taştan Dilenci olur medet umarım.
Kırılır bazen Âdem kabım, Ne de olsa bir avuç toprağın çömleği değil mi? Ne sen diyebilirim, ne de ben; Şaşar dururum gayrisi var diyene… Özden öz ettin beni Kaydettirdin icmal defterine Bir yol tutturdun iman ettim Ta ezelden ebede…
Senin hamurunun bir parçasıyım ben Hasretim hep sendeki Aslıma Gurbetin kahrını “SEN” diye çekerim. Vuslatın vakti gelir diye beklerim.
Özlediğim bu demlerde Ay yedi kuyulu sulara iner. Kurak ovalardan Sular çağlar gelir. Başını dikmiş dağlar Sen dilersen eleğe gelir. Savrulurum bir yandan bir yana Ama hep senden yana, senden yana Bir tek seni özlerim Koysan beni ağulu peteğe Bal olur akarım yine SEN diye Sen diye diye….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DİYE ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DİYE ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.