Okuduğunuz şiir 15.3.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
- K a l i ....
DÜŞLERİM SAVRULURKEN
Sevdikçe çoğaldı içimde yokluğun Yalnızlığımla oturup dertleştim bu gün Şiirler geçti aklımdan sana söylemek istediğim Hayalinin ellerinden tutup Gözyaşlarıma dokunsan istedim Bu gece her mahzun gönlün yarasında kanamak Her çaresizliğin ortasında ben kaybolmak istedim
Sonra Öylece kışları aldatıp Bir er bahar düşledim Badem çiçeklerini açtırdım telaşla Kardelenlerle boy verdim Kapıda bekleyen kara kışlara inat
Şimdi söylenmemiş tüm sözleri Şiirlerde söylesem ne yazar. Kanar mı bu yara Düşer mi kabukları Dökülür mü içimi sızlatan tüm birikmiş acılarım Vurgun yemiş nasipsiz bir balıkçıyım Koynunda sakladığı incisini Bir acüzenin boynuna kaptırmış, içi boş istiridyeyim Balıklarını seherlerde arsız martılara yağmalatmış Bir ölü deniz… İşte hepsi benim…
Zaman arsız Zaman umarsız Vaktin iki ucunda sürekli kanayan biz ki iki bahtsız Gözpınarlarımda acil dökülmeye hazır damlalar Boğazımda o geçmeyen yumru Gülüşlerin çoğaldıkça ağlıyorum Kundağı nakışsız bir sevdanın Kefen biçilmiş taze ölüsüyüm Umutlarımın eli kırık Sevinçlerimin beli bükük Sussa ya artık, Sussa bağırmasa Kulaklarımda suskunluk vakitlerimden kalma Çığlık çığlığa söyleyemediklerim…
Ne çare gücüm yetmiyor Kendi masalımın kabir azabında üşüyorum Üzerime abanan yalnızlığımda bir nefesine tutunuyorum Bu gece yine çok üstüme üstüme geldin Kar tanesi idin Çığa dönüştün İçine hapsoldum kalbinin hücrelerinin Ezildim Hırpalandım İçin için sızladım Hadi çık uykularımdan Uzaklaş düşlerimden Bırak artık Uyumalıyım…. Sen de farkındasın be Gül’üm Daha sabaha çok karanlık var…
15 Mart 2012 Perşembe İzmir Perihan TUNÇOK KILIÇ ESMİZE
canım arkadaşım geciktim teşekkürde biliyorum ne kadar telefonla görüşsek te bir kez de, buradan teşekkürlerimi sevgilerimi yollamak istedim..İyi ki varsın çok sağol var ol
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİM SAVRULURKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİM SAVRULURKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdikçe çoğaldı içimde yokluğun Yalnızlığımla oturup dertleştim bu gün Şiirler geçti aklımdan sana söylemek istediğim Hayalinin ellerinden tutup Gözyaşlarıma dokunsan istedim Bu gece her mahzun gönlün yarasında kanamak Her çaresizliğin ortasında ben kaybolmak istedim
Çok güzel cok anlamlı günün şiiri olmuş tebriklerimle ...
Değerli üstadem,felsefesiyle etkileyici yorumu ile gözyaşlarında bırakan güzel bir eserdi,gönül emeğinizi candan kutlarım.duygusal gönül bahçemden 1 demet kırmızı gül bırakıyorum şiir sayfanıza.bütün yıldızları gönderiyorum yaşam kaynağınız siirlerinize ,kaleminiz daim olsun.
Sevdikçe çoğaldı içimde yokluğun Yalnızlığımla oturup dertleştim bu gün Şiirler geçti aklımdan sana söylemek istediğim Hayalinin ellerinden tutup Gözyaşlarıma dokunsan istedim Bu gece her mahzun gönlün yarasında kanamak Her çaresizliğin ortasında ben kaybolmak istedim
uzun ve anlamlı bir çalışma... kutluyorum değerli kalemi şiir ile dim olmanız dileklerim ile...
Şimdi söylenmemiş tüm sözleri Şiirlerde söylesem ne yazar. Kanar mı bu yara Düşer mi kabukları Dökülür mü içimi sızlatan tüm birikmiş acılarım Vurgun yemiş nasipsiz bir balıkçıyım Koynunda sakladığı incisini Bir acüzenin boynuna kaptırmış, içi boş istiridyeyim Balıklarını seherlerde arsız martılara yağmalatmış Bir ölü deniz… İşte hepsi benim…
bu kısmına bayıldım çok güzel anlamlı bir şiir tebrik ediyorum selam ve sevgiler
Daha sabaha çok karanlık var....İşte buraya takıldım kaldım...Sabaha ne kadar karanlık var diye sormak hiç aklıma gelmemişti şimdiye kadar. Oysa her gece kendi kıendime, ya da kafamı kaldırıp saate bakarak belki yüzlerce defa sorduğum soru...Acaba sabaha kaç saat var olmuştu...Oysa sabahın gelmesinin saatle ne ilgisi var ki?
".Zaman arsız Zaman umarsız." EVET SEVGİLİ DOST,"Zaman arsız Zaman umarsız.." AMA ÇOK ŞÜKÜR SENİN GİBİ ,( HERŞEYİ,HER PROBLEMİ,YURT ME'SELELERİNİ )GERÇEKTEN UMURSAYAN, KENDİNCE ÇARELER,YOLLAR ARAYAN VE BUNLARI ENAZINDAN ŞİİRLEŞTİREBİLEN HM.EF.LER,USTA ŞAİRELER DE VAR. İYİ Kİ DE VARSIN,İYİKİ DE TANIMIŞIM SENİN GİBİ BİR HM.EF.Yİ.. BEN DOSTLARIMIN HİÇBİRİSİNE ( SİZ ) DİYEMİYORUM.YABANCILAŞTIRDIĞIM KANAATİNDEYİM.BU SEBEPLEDİR Kİ,SEN CANDOST'A DA ( SEN ) DİYORUM,ANLAYACAĞINDAN ,HOŞ GÖRECEĞİNDEN,BAĞIŞLAYACAĞINDAN DA EMİNİM. ŞİİRE GELİNCE,HAAA,İŞTE ONA ZATEN PEK DE SÖYLEYEBİLECEĞİM FAZLADAN BİŞEY DE YOK. HARİKA ,MUHTEŞEM FALAN DA DEMİYORUM..HERBİRİ BİRİBİRİNDEN HOŞ,GÜZEL,GERÇEKÇİ ŞİİRLERİNİ OKUMAKTAN BÜYÜK KEYİF ALIYOR VE ACİZANE TEBRİKLERİMİ SUNUYORUM.SAYGILAR HM.EF. KIZIMA.
MEHMET CEMALETTİN BAYHAN tarafından 3/15/2012 4:16:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne çare gücüm yetmiyor Kendi masalımın kabir azabında üşüyorum Üzerime abanan yalnızlığımda bir nefesine tutunuyorum Bu gece yine çok üstüme üstüme geldin Kar tanesi idin Çığa dönüştün İçine hapsoldum kalbinin hücrelerinin Ezildim Hırpalandım İçin için sızladım Hadi çık uykularımdan Uzaklaş düşlerimden Bırak artık Uyumalıyım…. Sen de farkındasın be Gülüm Daha sabaha çok karanlık var…
Başından sonuna kadar haz aldığım duygulandığım harika eserinizi nice güzel anlatımınızı canı gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Ne çare gücüm yetmiyor Kendi masalımın kabir azabında üşüyorum Üzerime abanan yalnızlığımda bir nefesine tutunuyorum Bu gece yine çok üstüme üstüme geldin Kar tanesi idin Çığa dönüştün İçine hapsoldum kalbinin hücrelerinin Ezildim Hırpalandım İçin için sızladım Hadi çık uykularımdan Uzaklaş düşlerimden Bırak artık Uyumalıyım…. Sen de farkındasın be Gül’üm Daha sabaha çok karanlık var…
saygı ve sevgiler sunarım tüm kalbimle sana dost...
hani öğretmene suç üstü yakalanan çocuk olur ya o mahçubiyetle iyi ki varsın Nurcan engin gönlünün varlığı ile saygı ve sevgiyi dolu dolu hak ediyorsun sevgiler selamlar