Düşürdün çöllere beni Sakladın yıllarca Leylayı. Seni bulayım diye Mecnuna döndürdün beni Madem aşktı sonunda muradın Çölleri düşürdün bahtıma Bunca zaman Aşkı arattın niye?
Ağlattın güldürmek için sırf seni sevdim diye Bunca yıl hırpalattın ağyara sevdim diye Bir an gelir kanar yüreğim Sorarım bunca çileye sebep ne?
Sen hem mekânım, hem yurdum Hem hasretim, hem gönlümde bulduğum Madem vuslattı meramın Şu gönlümü ilden ile gezdirdin niye?
Canıma canansın özümde hasret Bir yol aç, vuslatı nasip et! Yol akacaksa sana etme artık! Nihayet bulsun eyle Merhamet… Bana bunca eziyetin niye?
Başımda kopar kendimle kavgalarım Sen gönlümün sahibi payitahtım Mademki hep Sen vardın Yolların yokuşlarında Bunca zahmet yorgunluk niye?
Acılı telef olan zamanlar Hayfımda sanma SENsiz anlar Lal bir bakış atarım geriye Seyrü sefere çıkarım ileriye Tükenmez vuslat arzuma mumlar yakar azap Özlerim biteviye… Söyle kavuşmak varsa ahirde Bunca beklemek niye?
Bir ağlamak düşer Kente miladımın düştüğü günden beri Yaşanmamış her günüme Uysal yanlarım kabarır Yel olur, sel olur, tufan olur. Unuturum Senden gayrı her şeyi Sızısını duyarım. Aşk diye yüreğime sapladığın hançer niye?
Öylesine yakın olurum bazı zaman sana Mesafe kalmaz ırağı bana sorma Akan su gibi durulurum Görürüm gözümün ötesinde özümde bulurum Seni Sırrına akıl ermez duru su gibi ayna olurum Kuşatır beni varlığınla sardığın huzur O an eğerim başımı SEN diye Varlığınla bahtiyar kılacaktın nihayetinde Bunca yokluğa eyvallah ettirdin niye?
Gözbebeklerimden geçer şu evren Bakar dururum her daim hayretle Suyu ateşe yar etmişsin selametle Bakmasını öğretmezsen bu göz niye?
Belki düşerken bir horoz gagasına tan vakti sadası Dudaklarıma düşecek “ve celle senaük” çağrısı Özüm sana dönerken ölüme bir Fatiha üç ihlâs duası Madem sonunda ölecektim Bunca zaman can çektirmen niye?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYE? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYE? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şaire'm,sevgili dost, Şiirin tamamını beğeni ve acizane tebriklerimle okudum. Her şiirin,her metnin gibi bu da çok güzel.. Sayfaya,özellikle de senin sayfana sık-sık girmeyi,okumayı, yazmayı çok arzu etsem de,anlarsın işte benim zamanım pek olmuyor.( Ben,dostlarıma SİZ diye hitaba alışamadım, alışamayacağımda zira bir yabancılık duygusu yüklüyor gönlüme..Lutfen kusura bakma DOST.) --------------------------------------------------- "..Gözbebeklerimden geçer şu evren Bakar dururum her daim hayretle Suyu ateşe yar etmişsin selametle Bakmasını öğretmezsen bu göz niye ?." --------------------------------------------------- Bilemiyor,anlamağa çalışıyoruz ,gücümüz, anlama yeteneğimiz elverdiğince nafile.. [ HİKMET'İNDEN SUAL OLUNMAZ ] denmiş olsa da,AKL'ı veren ALLAH, araştırmayın ! , sorgulamayın !.da demiyor.. İki gözden mahrum,AMÂ lar da,gönül gözleriyle görmüş olmalılar ki,iki göz için şükretmeyen kullarının KALPLERİ gibi gözleri de bağlanmış ollmalı.. Şiirin tamamı,galiba TEVEKKÜL'ün ve ACZİN , YARATAN'a SİTEM olarak algılanmasındeğil , ( şuna DİDAKTİK diyelim hadi ) ÖĞRETICI yanıyla da harika bir duruş sergilediğidir.. Ben de acizane beğeni ve teşekkürlerimle saygılarımı sunuyorum hm.ef. DOST' a..
Canım benim güzel amcam nasıl isterseniz öyle hitap edin lütfen ...ben siz diyorum tecrübelerinize yılların size kattıklarına hürmeten.... siz nasıl arzu ederseniz öyle hitap edin ..her yazılımınızı görmek başlı başına bir tebessüm kaynağı sizi görmek gerçekten mutluluk iyi ki varsınız katkılarınıza ayrıca teşekkürler saygımla
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle
A.E.O