İnzivaya çekilen meleklere aldanma Cins-i Latifim ! Süfli bir alfabenin zebun kelimeleri değil dudaklarımdan içirdiğim. Semavi bir iltifatsın sen bana, bir nimet
muammasını çözmeyi dert edindiğim…
Her şair biraz ümitsizdir…evet… biraz hüzünlü… her dize bir yıldızın canına kıyarken kanı çekilen gecenin yüzünden ama ben sana meftun olmuşum, virdim senken
varsın şûlelerinde yansın bedenim ve şifaya “ol” denilmesin. Şikayet etmem.
Fıtrî bir lütuftur bana eza edişin…
Günbatımı, düştüğünde denizin yanaklarına utancı ve huzû etmiş bir meltem aralama telaşındayken dalga dalga saçlarını, arz-ı dîdar et ki boynundan gerdanına dökülsün ılık nefesim ve göğsünün tomurcuğuna dokunsun parmak izim
varsın tüm fermanlarda idama çıksın ismim ve sorulmasın son dileğim. İsyan etmem.
Fıtrî bir efsundur sana şeksiz boyun eğişim…
Ey başındaki bin zülfünde Ankalar besleyenim ! Ey musıkî tınılı cilvesinde ruhumu tazeleyenim ! Ey pay-i tahtı önünde ismini zikrettiğim ! Ey sedefinde saklı inci gözleri şahitliğinde yemin verdiğim !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emanetim...Lütfundur bana eza edişin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emanetim...Lütfundur bana eza edişin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
varsın şûlelerinde yansın bedenim ve şifaya “ol” denilmesin. Şikayet etmem.
Fıtrî bir lütuftur bana eza edişin… ------------------------- Çok anlamlı harika bir şiirdi usta kalemden sayfanıza dökülen şiiriniz... ellerinize sevgi dolu yüreğinize sağlık...
hissettirene hamd ola, bu ne sevda.? her dizesi özlemle işlenmiş ve belli ki hayallerde dahi olsa yaşanmış "bu" sevda.. şayet yaşanmışsa sevdalıyı çıldırtmıştır, yaşan(m)amışsa sabrıyla olgunlaştırmıştır.. - sevda; tatlıda olsa acıda olsa bir lütuftur, her sevda güzel ve özeldir.. nede olsa -"sevda"nın 'kendi'sinden dir- seviliyorsa sevilen ki sevilmeye layık olduğundandır ve senin sevgiye susayışındandır.. - çok beğendim özgür, hisseden yüreğini ve kalemini bir kez daha kutlarım, sevgimle..
sevgili hülya öncelikle hoş geldin... bu şiir yaşanmış yada yaşanıyor olan bir aşka değil bu şiir dünyada aşkı bulamayacağına inanmış bir insanın öbür alem cümleleridir Allah'ım der bu dünyada yaşatmadın aşkı öbür dünyada onsuz bırakma sitemidir... göğüsleri tomurcuk ve sedefinde saklı inci gibi gözler hurilerle ilgili kuran ayetleridir... herkes şiiri sizin anladığınız şekilde anladı...haklılar da...ama gerçek bu :-)
yani şiir gülümserken içinde hazan mevsimini barındırır...
Her şair biraz ümitsizdir…evet… biraz hüzünlü… her dize bir yıldızın canına kıyarken kanı çekilen gecenin yüzünden ama ben sana meftun olmuşum, virdim senken ..................Biraz mı? ..................Acıdan alırken haz; .................Ne yazsak az! .................Yüreğe sığıyor da hüzünler ..................Sayfalara sığmaz... TEBRİKLER, ÇOK GÜZELDİ...ESRA
muammasını çözmeyi dert edindiğim… Yâr için söylenebilecek en içten sitem ya da sahip oluşun haklı gururu. Tebrik ederim gönül yeşerten bir çalışmaydı.
şiir bunu hep yapar gelir bir anda bir mermi gibi girirverir döüşünden içeri sonrasında kıvran dur acısı yok hünüz ise tuz biber gibi... şiir bunu hep yapar... teşekkürler şair.
Baştan sona muhteşemdi, son dizede kalakaldım ve çıkamadım şiirin içinden.... Susmasın bu yüreğin sesi ve hep yankılansın... Harika bir şiir,söz bulamıyorum.... Susuyorum ve başa dönüp tekrar tekrar okuyorum... Sevgiyle...
Râzı şiirleri içinde en meydan okuyanlardandı belki de. Benim takip ettiklerim kadarıyla desem daha doğru olur. İçindeki sesin gücünü hissettirdi. Kutlarım.
Ey başındaki bin zülfünde Ankalar besleyenim ! Ey musıkî tınılı cilvesinde ruhumu tazeleyenim ! Ey pay-i tahtı önünde ismini zikrettiğim ! Ey sedefinde saklı inci gözleri şahitliğinde yemin verdiğim !
Sen bana Vedüd olanın emanetisin…
Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Okudum... Okudum da... Hüznün şûlelerini dokudum... Boynuma ilmek geçirdi dizeler... Yüreğimse dilim dilim... Ey dil! Ne desin ki şimdi sana bu lâl dil?
da
acaba ben mi yorumlayaydım :)