(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiliye ama Hiç Kimseye Mektuplar 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgiliye ama Hiç Kimseye Mektuplar 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne amel defterim uygun yazmaya ne de cennetten düşmeme engel ol/a/mamış vesveseden bozma birçok bahane…
merhaba can dost güzel insan bu şiiri kaç kez okudum bilemem bir de Deniz hanımın sesiyle dinleyince daha da aktım şiire içimden denizler aktı saralı nöbetleredn kaçıp geldim sana aşkal kal usta yüreğindeki sevgili hiç ölmesin şiirlerle kal
Çok geç kalmıştım... Nutkum tutuldu, sözler bitti dağarcığımda, sadece okudum.... Her şiirde ayrı bir heyecan, ayrı bir hayranlık..Hele okurken aldığım tadı anlatamam... Şiir seslendirmek bu kadar zevkliymiş meğer, şiir şiir olunca.... Varolun dost...Sevgimle....
Bir arpa boyu yol almamışım. Çulsuzum, fakirim, kendimi sultan sanmışım. Katmanlı sanrılarda hasarzede yüreğimi sarraf diye kanmışım. Vehmim devirler geçirmiş, selsebil ağlayışlarda vefatlar kazanmışım...
Yoksun ya göçüyor bu şehir...sen ve "ben"...sen ki"ben"ben ki sen... Cılız ışıklarda tükenen gözyaşlarımın biçimini bulamadığım için vazgeçilmez efendisi oluyorsun kalbimin. Beyaz bir kelebekçik can veriyor toprağında görüyormusun...
Kısacık olsada, ayrılığın içsel ağıtı gözlerimi kapadığım anlarda dahada ağırlaşıyor. Yakamozlara bıraktığım uzak uzak dünyaların kaynağısın,duyuyormusun?
Gökkuşağından bir şerit çek umutlarıma. Sana yazdığım mektuplar,her gece bir yıldızın etrafında gezindiğim zamanlardı. Her yıldız, senin bir ayak izin ve semazen ruhuma seyyah bir mektuptu.
Sana senden geliyorum bensizlikten geliyorum. Ah zaman ne kadar sensiz? Bir gelincik tarlasında rüzgara karışıyorum. Gözyaşlarımın sesinde donduğu bir geceye saz çalan sıcak günden bir temiz sayfa açıyorum. Yıldızlar titriyor bir gidişin muştusuna.
El tutmaz,kalem yazmaz, uslanmaz bu gönül."Ben"sen-i kendine anlatamadım.
Hastayım,yandım aşk-ına.
saygımla.....
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 5/2/2010 11:34:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
değerli yorumunuzla sayfama onur verdiniz ve ben de peşinize düştüm..müthiş bir şiir okudum sayfanızda..fazla söze gerek yok..günün şiiri seçilerek hakkını bir nebze de olsa almış şiir..onlarca dostun güzel yorumları da cabası.. bütün yüreğimle kutluyorum.. sevgimle.. saygımla..
Zihnimde yarım bırakılmış tövbelerim var yani ateşe attığım dünler yani şeytana sattığım nef/e/sler.
Aklinin kapisini zorla sair, Zaten yem ettigin yarinlarin ellerinde, senin o kör pismanliklarin can cekisirken An be an vicdanina savunmasiz kalacak fikirlerin Sen yargila ki yarinlarinin adimlari saglam olsun Ve tövbeler bozmasaydi yeminini, kac pismanlik bükecekti böyle derinden bilegini
Tırnaklarımın içinde öpülmemiş yaralarım var yani sabırsız Ankalar yani gayri meşru durumlar.
Tirnaklarinin ucunda asili kalan yaralarin Kac kec parcalamak isterde o bicare yüregini Yine kesilmemis tirnaklarini kendine dogrultursun, Icinde cevabini arayan yaralarin, ic cekisirde sabirsiz Gururun sesine kurban vermek istemezsin nefesini Bir tarafinda kollari beyaz elbiseli ve diger tarafinda o kara giysili Köpüren agzina kilit vursaydi, kendi elleriyle sair Bu kara celiskide kurban etmeyecekti düslerini
Yorumlamak isterdim her satiri ama zaman kisitli gercekten, son zamanlarda edebiyata ve siirlere uzaklastim.. Dolayisi ile sairlere ve yorumladigim siirlere, cok sevdigim siir yorumlarini bile itmis durumdayim ama dönecegim insallah yakinda ..
Siirin anlam ve ifadesini cözmeye calisirken, sairin bir iki siirinden cikardigim sonucla bu siiri cözmek pekte zor olmadi
Siirin birinciligini bile görmemisim tuhaf ama olsun gecte olsa siiri kacirmis durumda degilim
Kutluyorum Saygilar
*Hüzün* tarafından 12/20/2009 9:15:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oooooo! Müthiiiş! Bu kalem bugün kendini bine katlamış... Herzaman özenle yazdığının fevkinde, bambaşka bir ruh hali var şiirde. Efendim, kutluyorum, Takdirlerim sonsuz. Kaleme ve yüreğe saygımla!
Yalnız bırakılmış cümlelerin ucuz kağıttan kulelerinde
ki doğru…
Ne depremin şiddeti uygun beklemeye ne de damarlarımdaki zehrin dikenli metanetinde sığındığım gölge...
/…giderken… döktüğüm gözyaşlarıma dönüp bakmadın ya ben ondan direnemedim işte…/
Giden gitmiştir,ardında bıraktığı yüreği düşünmeden,bir kez bile dönüp ardına bakmadan gitmiştir belki de.Kalan için ise en zorudur bence de.Yoğun duygularla yazılmış,yine güçlü bir eser okudum güçlü kaleminizden.Tebrik ederim değerli şair,saygılar benden.
bence en güzel şiirlerden birtanesiydi,bitmesin isterdim,gercekten hakedene vermeli hakedeni kutlamalı insanlık,o zaman bitmez tükenmezdi ne şiirler nede şairler.........tebrikelr
dün ilk yorumumda söylemiştim " günün şiiri" diye, gece 24 ü bekleyemedim. arif olmaya gerek de yoktu zaten .belliydi...bu bir yorum değil elbet,yorumlar leila da mahfuz... kutlarım arkadaşım can-ı gönülden, sevgiler...
Şiirini ilk gördüğüm an durdum bekledim bakalım farkedecekler mi diye ve sevindim elbette güzeli şiiri ayırdedenlerin ve hasın farkında olanların hala var olmasına. Yerden göğe haklı bir seçki, harften dizeye bir şiire teslim etmiş hakkını... Alkışlı / yorum...
hani günün şiirini yazmayacaktın arkadaşım, çok güzeldi ... kelimeler aşk yolunu kaybetmiş bir yürekten koşup gelmiş besbelli, karşılaşır belki bir yerlerde, kim bilir leila ile...
Yokluğun yanımda İlacı yok ki yokluğunun hükmü olsun Gözlerimin ağrısı bir kadının çığlığı ..ve gecemi kimse anlamıyor artık Diğerlerine benzemiyor yokluğun Diğerlerine benzemiyor ayrılığın... Niye benzesin ki? Hepsinden çok sevilmedin mi?............C.Y.
Ne bu hikaye uygun kanatmaya ne de İbrahim’ in elindeki kör bıçak hani giderken unuttuğun… ciğerlerimde…
merhaba güzel insan kutlarım sizi canı yürekten. her şey o kadar gzel anlatılmış ki insan her dizesinde kendini buluyor ne güzel bir şiir bu böuyle kurulmamış cümleler var içinde bir deprem soncası sancıları var yüreğinde güzelliklerde kal aşkla kal her şey gönlünce olsun şiire ve aşka devam durmak yok bu beden bizi terkedene kadar aşkla kal
Ne bu hikaye uygun kanatmaya ne de İbrahim’ in elindeki kör bıçak hani giderken unuttuğun… ciğerlerimde…_______________Çok az şiirde yorum yazmakta zorlanırım ama yazamadım bu şiire bir şey üzgünüm...
Sadece yürekten kutluyorum ve dilerim ki kaleminiz hiç susmasın hiç tükenmesin. Var olun. Selam ile.
neden hep ümitsizlik, neden çıkmazlar? "Kendinize" mi yoksa muhatabınıza mı söz geçiremeyişiniz? Bir şiir olarak düşünüldüğünde harika. Ancak şiirin içine girince nefes alamıyor sanki insan. Ancak bu şiiri yazdıran duyguları taşırken yaşamak zor.
Sevda, sevmek, vefasızlık, terkedilmiş ve ardında bırakılan yürek, duygular bu kadarmı güzel anlatılır, böylesi mi içten, samimi, yalın bir dil olur, su gibi akar kayar gider... Her bir satır, birebir o duyguları yaşatıp, alıp götürdü ruhumu.. Şiir; 2+2=5 olmuş Sn. Şairim:)) Kaleminiz, yüreğiniz daim olsun.. Saygı ve sevgilerimle..
Oluk oluk içmiştim aşkın zehrini Kanımdasın , canımdasın desemde boş artık Düştün bir kere nöbetlerime "yani yenilmişiz yani bitirmişiz senli düşleri"
ayaklarımda mecali kalmamış adımlar yüreğime kor gibi düşen bizsizlik imdat bayrağını bıraktı kapıma "yani mevsimim gözlerinden uzak yani gece bana küstü"
veeeeee
o kadar çok şey yazmak istiyorum ki ? ama susmak en iyisi....
siz güne değdiniz dost.....şiir de değecek... ve keşke ve inşALLAH yürekler nefes alacak.....
Kanayan yanımla allara boyadığım bir gecede Kayan bir yıldızın kuyruğuna giydirdim rengarenk umutlarımı Ve bir yıldızın kayışı kadar ömür biçtim kendime Ah! bu kan kusan ayrılıkta bana çok bile... Yasemin.... Kutlarim şairim koştu geldi yasemin çiçekleri baktım şairim şiir yazmış sayfasına Şiir okudum yine farkınızla yüreğiniz var olsun sevgimle saygımla....
ve sen Razı'sın işte... Kaleme aldığın duyguların yaşatıyor yazdıklarını ki takibindeyim tüm razılığımla... ve son işte "/…giderken… döktüğüm gözyaşlarıma dönüp bakmadın ya ben ondan direnemedim…/" çok güzeldi kardeş yine... seni okumak büyük haz çokça selamlar ve saygılar