Pazar gününün içini dolduralım, hadi! Sıcak çay koyalım fincanlara, Buharları tüttürelim… Sis perdesi gerelim onunla diğer günlere.
Nanik çekelim hatta o günlere, “Dokunamazsınız bana gri duvarlarınızla” diyelim.
Hep pembe mavi, Gülümseyen renklere boyayalım günü; O renkleri versin gülüşümüz her şeye.
Uzun uzun konuşalım birbirimizle, Diğer günlerdeki susmalarımıza sayalım… Boğazımıza takılan lokmalarımıza, İşmiş, okulmuş “geç kalıyorum” diye Diken üstünde beklemelerimize…
“Pazar bugün, öyle bakma!” diyelim, Gözlerinde bulutlar koşturuyorsa birinin… Güneşi çekip çıkaralım Günün içinden; “Pazar hep güneşli olur” diyelim. “Hava koşullarına bakmaz, İçlere doğdurur güneşini.”
Fırsatını bulmuşken keyfini çıkaralım.. Bir şey yapmamanın, Sadece var olmanın keyfini…
“Ütü, çamasır, yemek” derse birileri, “Sen kadınsın, Pazar neyine?!”
“Feminist olmaya karar verdim bugün...” diyelim, “Erkekler de çamaşır yıkayabilir.”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADECE VAR OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADECE VAR OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şey yapmamanın,
Sadece var olmanın keyfini…
“Ütü, çamasır, yemek” derse birileri,
“Sen kadınsın, Pazar neyine?!”
“Feminist olmaya karar verdim bugün...” diyelim,
“Erkekler de çamaşır yıkayabilir.”
Çok anlamlı olmuş efendim. Tebrikler.