Karanlığıma ışık düşür yine! Oradasın, biliyorum; Mekan belirsiz de olsa fark etmez…
Varsın ya orada, Her yer olabilir orası.
Senin olman Âşinâ kılar her yeri… Işığını düşürür, gülümseyen bir yüze çevirir.
Bana da bir parça gönderir misin o ışıktan?.. Karanlığım dokunabilecek kadar yoğun bu aralar…
Her şey ille O sokağa yöneltiyor adımlarımı, Her sokak bir diğerinin aynısı gibi… Gürültülü, çer çöp dolu…
Görünürde temiz de olsa, Tüketilmiş duyguların fırlatılıp atılmış Çöpleriyle dolu, geçtiğim tüm sokaklar… Alaylı kahkahalara gizlenmiş ağlamaların Kuş cıvıltılarını def ettiği… TV’deki haberlerdekinden de beter Bir yüzünü ortaya sermek için yarışan, Şu ‘dünya’ denen yerin…
Sen başka sokaklara götürürsün beni… İlle bulursun tenhada, köşede Saklı bir bahçeyi; Cıvıltıları hakim kılan içinde…
“Işıldayan gülüşler var hâlâ Bir yerlerde…” diyebileceğim. “Demek ki bu dünya o sokaktan ibaret değil!.. Bunun bir tekrarı değil ille de her sokak; Alaylı kahkahaların içine saklamayan göz yaşlarını, Ağlamayan sokaklar da var demek ki… Gerçekten gülen…”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEKTEN GÜLEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEKTEN GÜLEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUTLULUĞUN MERHABASI Gelirse eğer Senden beklediğim haber Mutluluk merhaba der Dağılır içimdeki keder Gündüz güneşim olur Gece mehtabım Şiirsel güzellikler Sevgin gül diker gönlüme Bir sevinç rüzgarı eser Güllük gülistanlık olur her yer
Gelirse eğer
Senden beklediğim haber
Mutluluk merhaba der
Dağılır içimdeki keder
Gündüz güneşim olur
Gece mehtabım
Şiirsel güzellikler
Sevgin gül diker gönlüme
Bir sevinç rüzgarı eser
Güllük gülistanlık olur her yer