Mutlu hissettiğinde bir gün… Pencereyi açmışsın mesela, Günün başlangıcında… İçinde bir çiy damlası ürperişi…
Serçeler cıvıldıyor… İlkbaharı canlandıran bir resim gibi Önünde uzanan görüntü… Karşı evin balkonunda Bir kadınçiçeklerini suluyor, Sana yöneliyor bir an gözleri… O da aynı resmin bir parçası, Bir nevi sırdaşın olarak Gülüşüyle selamlıyor seni…
“Ne güzel bir resmin içindeyiz, değil mi” diyor sanki… Sen de karşılık veriyorsun ona, Aynı kocaman gülüşle; Onunkinden farklı bir şey Olsa da içinde… Kıyısında, köşesinde Bir burukluk, acı bir tat belki, Anlayamadığın… O kadınınki gibi Tastamam bir gülüşe Varmasını önleyen bir engel...
Zihninde beliren bir yüz belki, Canı çok acıyan birinin; Senin acıttığın… “Mutlu olamazsın hiçbir zaman, Mutsuz ederken birini bu kadar” diyen başka birini hatırlatan sana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi eser
Biz de okuduk ve kutladık yürekten
Gönlüne, ömrüne bereket
Sağlıcakla