Çok kolay mı sanıyorsun Ağlamadan içine akıtmak o yaşları, İçine içine ağlamak?!.. Yüzüne koca bir duvar örmek, ‘Duygusuz adam’ yazan üzerinde…
Bir kadının şişmiş gözlerinde İfade bulan tüm duyguları, Arkasında yaşamak o duvarın… Öte yandakilerin Buz bakışlarında tanımlamak kendini… Erkek olmayı tanımlamak…
Kimse görmediğinde ancak Çekmek o duvarı aradan, Yüzüne geri çağırmak içi’ni… Sarıp sarmalamak Ağlamaktan artık korkmayan o erkeği…
“Erkekler ağlamaz” diyen bir dünyada Korkmadan ağlamak, doya doya; O çerçevenin içinden taşacak kadar Kocaman gülümseyen Melek yüzlü o kadına… “Anne” diyemeyeceğin için O’na artık Herkesin içinde…
Kimseler duymadığında, Karanlıkta görünmez olduğunda göz yaşların O kelimeyi söyleyebilmek ancak; “Anne” diye fısıldamak bir çocuk gibi…
Sıcacık nefesler üflemek; Isıtırsan yeterince Hayat vereceğine inanarak Bir resme… Bir meleği yeryüzüne indirebileceğine inanarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKMADAN AĞLAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKMADAN AĞLAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.