Öyle saf bir yüz ki; Saçtığı ışıkla kör eden… Göremiyor O’na bakan bu yüzden, Hayatın sert köşelerini…
“Bu kadar da iyi olma!..” demek istiyorum ona… “Alıştırma o okşayan aydınlığına! O sıcak kucakta kaybolurum yoksa, Her yerde onu arar olurum."
Söze dökemedim tabii bunları… Kıyamadım o masumluğuna gözlerinin. ‘Biraz soluklanayım’ dedim… Bir sögüdün gölgesindeymişim gibi… O ağacı nasıl suçlamıyorsam, Sakladığı için gerçeği; Gölgesinde saklanırken Ruhum nasıl duymuyorsa Az ötemdeki hengameyi... “Gerçeğe kör ediyorsun beni” Demiyorsam ona nasıl ki…
Bu nazlı nazenin kadına da Tek bir sitem etmeyeceğim “Kandırıyorsun beni!” diye… “Dünya gözlerindeki O saklı bahçe değil; Tek bir çiçeği bile koparılmamış, İnsanların incitmeye kıyamadığı çiçeklerini…”
Biricik teyzemdi O benim çünkü... Annemin ablası olmaktan öte Bir yerdeydi teyzeliği… Hayatın dokunamayacağı kadar Uzak bir yerdeydi…
Kimsenin tek bir çiçeği bile koparamadığı, Saklı bir yerdeydi bahçesi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKLI BAHÇE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKLI BAHÇE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.