Çok fazla mı durdun orda?! Çok yalnız kalıp kıpırtısız, Donup kaldın, Bir çerçeveye mi koydun kendini? Bir resim gibi seyrettin sonra..?
Sadece kendin olsa yine iyi, Onunla birlikte her şeyi de Derleyip toparlayıp Tıkıştırdın oraya, Nefessiz bıraktın üstüne cam takıp bir de… Sözde anlamlarını iade edecek, Kaybolmuşluklarından kurtaracaktın onları…
Dalından koparacaktın çiçekleri, O resme tıkışmaya zorlayarak… ‘Anlam’ diyecektin bir de, Eti tırnaktan ayırıp…
Durup kaldın orda boş yere, Seyretttin uzun uzun hayatı uzaktan; Kalanını da tükettin anlamın…
Bir adım atacaktın oysa sadece, Boşluk gördüğün yerlerde Bir şeyler görenlerin olduğu Bambaşka diyarlara gidecektin. Durup bakacaktın uzun uzun Onların gözünden bakabilmek için…
Onların türkülerini söyleyecektin biraz da… Sızım sızım sızlatacaktı kalbini senin de O yanık türküler, Başkalarının hikayelerini anlatan… O hikayeleri Efkarlı bir türkü dinler gibi dinleyecektin, Öğrenecektin böylece boşlukları doldurmayı.
Çiçek çiçek olacaktı yine, Sokak sadece sokak… Sokak sokak gezecektin hiç yorulmadan, Çiçekler kokmaya başlayacaktı yine…
Her şey kendi olacaktı, İçindeki boşluğun bir ifadesi değil…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKÜ DİNLER GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKÜ DİNLER GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, maalesef çerçevenin içinden bize gülümseyen o insanları oraya mahkum ediyoruz bazen. Cansız bir resimlermiş gibi davranıyoruz onlara. Ölümlü dünya; bugün var, yarın yokuz. Sevdiklerimize anılarımızda yer vermekle kalmamalı, hayatımızda da yer açmalıyız onlara. Bol bol aramalı, görüşmeli, kalbimizdeki yerlerini hissettirmeliyiz.
Yüreğine sağlık.
Daha güzel ve kalıcı şiirler dileğimle,
Selamlar sevgiler.