Tıkırtıları hayatın, “Duy beni" diyen çağrısı Dürtmeye yeter mi yorgun bir ruhu?! Karşı komşunun penceresi gibi Gülümsetir mi bir evi?
“Gün başlıyor” diyen kepenklerin sesi, “Simitçi” diye bağıran çocuğun Yetmeyen nefesi Olması beklenen o adamın sesi yapmaya incecik sesini Yetmez mi uyandırmaya O uykucu, miskin kediyi içinde?.. En azından ona bol gelen O büyük adam elbisesini Üzerine zorla geçirenlerin uyandırdığı öfke..?
…Ve sonra Karşı komşu o kadının tıkırtıları Mutfakta mis kokular saçarak Bir şeyler hazırlarken; Yetmez mi günü başlatmaya …Ve ayna olmaya yeni başlayan bir güne?..
Kokularla, seslerle yarattığı o büyüyle Çok hoş gösteren bir ışık düşürmesi güne; “Sofra hazır” diye seslenişi sonra, O seslenişte “günaydın” demesi Komşularına, Açması yeni güne pencerelerini… Uyandırmaya yetmez mi O miskin kediyi içinde?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESLENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESLENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün başlıyor” diyen kepeklerin sesi, “Simitçi” diye bağıran çocuğun Yetmeyen nefesi Olması beklenen o adamın sesi yapmaya incecik sesini Yetmez mi uyandırmaya O uykucu, miskin kediyi içinde?.. En azından ona bol gelen O büyük adam elbisesini Üzerine zorla geçirenlerin uyandırdığı öfke..?
kendince bir aşkı
kendince unutmaya çalışan bir şiir dedi okur
ve yazar salt kendi çekiyormuş gibi tüm acıları üstelik...
eyvallah.