Sarsak adımlarında ne çok şey saklı, Ne çok aşılan yol var, o tıkırtılarında bastonun!.. Koşup yardım etmek istiyorum o yorgun bedene… İncitmekten korkarak yaklaşıyorum usulca, Canını yakmaktan korkuyorum, Ya sert gelirse teması elimin?!.. Gölgem çok örterse ya, ufalmış, narin bedenini?.. Ona ayna tutarsa istemeden; Ne zamandır ısrarla kaçırdığı gözlerini, Zihnindekini ona kat kat yeğlediği?.. Zamanın değmediği o aynayı kırar, Oradaki hiç yıpranmamış gülüşü incitirse gölgem; O sarsak adımların bir yerinde hâlâ var olan, Yürümeye devam etmesini sağlayan, O dimdik bakan, pırıl pırıl gözleri?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN DEĞMEDİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN DEĞMEDİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısınız, her şey gibi hassasiyetin de dozunu kaçırmamak lazım tabii… Yoksa incitmeyeyim derken o değerli insanlara yardım etmekten korkar hâle geliriz. Eğer istersek bir yolunu bulur, incitmeden de yardımcı olabiliriz onlara.
Hassasiyetin zirvesindeydi şiir.
Şiire tebriklerimle...
Selam ve Sevgilerimle...