Otobüsün penceresinde yorgun yüzler… Bense karşı kaldırımdaki bankta, Başka bir yorgun… Bakışıyoruz onlarla karşılıklı, Birbirimizde seyrediyoruz yüzümüzü… Sisler dağılıyor baktıkça başka başka yüzlere, Gideceğimiz yer daha netleşiyor.
Temize çekiyoruz hikâyemizi Başka yüzlerden yansıyan kendimizde… Biraz yabancılaşmış, bizden kopmuş O parçamız Otobüsteki yolculardan biri olmuş, Bakıyor karşıdan bize sanki… Bizi burada tutan tüm bağlarını koparmış O yanımız el sallıyor bize, Hiç tanımadığımız o kişinin yüzünde…
Orada bir banktan bakarken göremediğimiz Yollara saptırıyor bizi o parçamız… Otobüse binmiş giderken Bizi de başka bir otobüse bindiriyor sanki, Karşı kaldırımda bırakıyor öncemizi…
Daha geniş geniş bakıyoruz o resme, Her an gidebilecek bir yolcunun gözlerinden… ‘O kadın’ı başka bir yere koyuyoruz mesela… Pencereye daha yaklaştırıyoruz, Evin en güneşli yerine… Onu hep gölgede kalmaya mahkum eden Ne varsa silip atıyoruz resimden. ‘Gölgedeki o kadın’ı anlatan Resim olmaktan çıkarıyor, Başka bir resme çeviriyoruz onu… Ruhu ısınmış bir kadını anlatan, Daha güneşli…
Yerimizden kalkıyor, İlerlemeye başlıyoruz kaldırımlarda… İyice dinlenmiş ayaklarımızla Hızlı adımlar atmaya başlıyoruz. Yüzümüzde yeni açan tomurcukların tazeliği, Bizi anlatan o resmin içini ruhla doldurmaya gidiyoruz kararlı adımlarla, O kadını gerçekten var etmeye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİSLER DAĞILIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİSLER DAĞILIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mavi yeşil ve pembe renk boyalarimi alıp gelsem acaba diyorum güzel bir desen yapabilir miyiz kadına. Ama önce silmeli ruhundan siyahları ve gri tonlarını... Temize çekmeliyiz ne varsa yaşadığı.
Her insan bir insana dokunabilse ne de güzel olurdu.
Keşke her ihtiyacı olana dokunabilsek… Dostluğumuzu, şefkatimizi vererek, hayatındaki gri bulutları dağıtsak…
Herkese ulaşmaya gücümüz yetmese de hiç değilse yakınımızdaki insanların elimizden geldiğince yanında olabilir, dünyalarını daha güler yüzlü bir resme çevirmelerine yardımcı olabiliriz.
Çok güzel ifade etmişsiniz anlatmak istediklerimi. Çok teşekkürler…
Aslında ne güzel bir şey hikayelerimizi temize çekebilmek. İnsan bunu yapabilir mi? Gerçekten isterse ve gayret ederse neden olmasın ki Her şey bunu yapabileceğimize inanmakla başlıyor bence. Umutlu olmayı başarabilmekle Ve geçmişin eşiğinden atlayabilmekle
Tüm bunları yapabilirsek bizi anlatan o resimdeki kadının içi ruhla dolar ve daha güneşli yarınlara yüzünde tomurcuklarla yürüyebilir.
Her şiiriniz birbirinden güzel ve ben her defasında keyifle okuyorum.
Sevgiler, selamlar
Gia. tarafından 11.10.2024 20:02:15 zamanında düzenlenmiştir.
Duygularımız karşılıklı... Ben de her şirinizi büyük bir keyif ve hayranlıkla okuyorum.
Haklısınız, her şeyin başı umut... Onu içimizde var ettikçe yaşantımızda aksayan yönleri düzeltebilir, kafamızdaki resme daha yakın bir hayat sürebiliriz.
Yerimizden kalkıyor, İlerlemeye başlıyoruz kaldırımlarda… İyice dinlenmiş ayaklarımızla Hızlı adımlar atmaya başlıyoruz. Yüzümüzde yeni açan tomurcukların tazeliği, Bizi anlatan o resmin içini ruhla doldurmaya gidiyoruz kararlı adımlarla, O kadını gerçekten var etmeye…
Şiirinizin finali çok güzel olmuş. Tebrikler efendim
Güzeldi dizeler, her zaman ki güzelliğinde Biz de okuduk ve kutladık yürekten Şiir deryasına yelken açman, daha güzel eserler yazman dileklerimle Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Her insan bir insana dokunabilse ne de güzel olurdu.
Tebrik ediyorum.
Selam ve Sevgilerimle...