Dün kızım 7+7 yazmadım diye şiirimi beğenmemişti onun için bunu yazdım. Ayten beğendiysen telefon et:))
Kelebek kanadında bahçelerde uçmuşum Gelinciğin gözüne konuverdim dün gece Bela oldum herkese sanki büyük suçmuşum Temmuzun ortasında donuverdim dün gece.
Gelinciğin gözünde neler gördüm derseniz Boşuna zorlamayın demem affedersiniz Haydi, yine acıdım kızıl yüzlü bir deniz İçinde çırpınan ben yanıverdim dün gece.
Bir arı iğnesine tutunup firar ettim Duaları peş peşe dizerek tekrar ettim Hepsi işe yaradı sanmayın zarar ettim Bir bulutta yağmura kanıverdim dün gece.
Yağmurun damlasıyla tekrar toprağa düştüm Yeşermeye başlayan filizlerle gülüştüm Huysuzluk yapıyordu karıncayla dövüştüm Hepsini de yenerim sanıverdim dün gece.
Yenildim karıncaya gülün koynuna kaçtım Çiyleri yudumlayıp sabah erkenden açtım Birlik olarak gülle mis gibi koku saçtım Sevenimi hissedip anıverdim dün gece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Masal Gecesinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Masal Gecesinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yenildim karıncaya gülün koynuna kaçtım Çiyleri yudumlayıp sabah erkenden açtım Birlik olarak gülle mis gibi koku saçtım Sevenimi hissedip anıverdim dün gece.
Tadıyla, ahengiyle, güzel hayalleriyle hoş duygularla haz yaşatan hecenize tebriklerimle. Selam, saygı ve sevgiler.
Yine çok anlamlı ve çok güzel bir şiir okudum sayenizde, yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın, hep bizimle olsun Afet İnce Kırat Hanım.Sevgi ve saygılarımla.
Yeşermeye başlayan filizlerle gülüştüm Huysuzluk yapıyordu karıncayla dövüştüm...Sadece bu iki mısra yetti, içimdeki çocuğu uyandırmaya! Kutlarım şairem,kaleminize kuvvet! Saygılarımla selamlıyorum.
ŞİİR DOSTLUĞU HAKKINDA YAZILAN DİZELERİ KEYİFLE OKUDUM…
Çok Beğendim…
……………………………… Saygı ve Selamlar.