Kullanmaktan çıktıysa kalbinizin kızılı Ve süngüt bağladıysa çalışmaktan böbrekler Yaşınızdan ötürü yorgunsanız hâsılı Ağrıyorsa sürekli sırtınızda kürekler Mahallenize geldi becerikli kalaycı İşimde ustayım ben sanmayın ki alaycı.
Önce biraz yakarız yağlarınız yok olur Kibrini kabartırız birkaç damla asitle Islak kumla ovarız delik gözenek olur Hemen parlar sanmayın bütün işler taksitle. Mahallenize geldi becerikli kalaycı İşimde ustayım ben sanmayın ki alaycı.
Sonra ateş yakarız tercih edilen koktur Yanmaya başlayınca güç veririz körükle İşin özü yanmakta başka çaresi yoktur Yeterince ısınmaz bir parça üfürükle. Mahallenize geldi becerikli kalaycı İşimde ustayım ben sanmayın ki alaycı.
Isınan organlara biraz nışadır gerek Son işleme hazırsa yoğun olur dumanı Kalayı bir pamukla malzemeye sürerek Soğutmaya alırız istirahat zamanı. Mahallenize geldi becerikli kalaycı İşimde ustayım ben sanmayın ki alaycı.
Sormayın sakın bu kim adım kalaycı hekim Şifaya erersiniz mutlaka benim ile Bir daha doğamaz ki insanoğlu tek çekim Bir çalım atarsınız gelince Azrail’e. Mahallenize geldi becerikli kalaycı İşimde ustayım ben sanmayın ki alaycı.
Sakın kalaycı olduğumu düşünmesin kimse, sadece araştırıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalaycı Hekim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalaycı Hekim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübarek san ki Kalp Doktoru gibi yazmışsın. Bence kalaycıdan ziyade damarlara göre bir şiir olmuş. Artık yaşlandıkça temizletiyoruz ne yapalım. Selamlarımla Afet hanım.
Beğendim.
Kutlarım...
________________________Saygılar ve Selamlar ...