ecel ile burun buruna gelmemiştim henüz a(k)si bir düşüncede kemiriliyordu huyum ki ben onu çocukluğumda damda kurutup güneşin vefalı kucağına teslim ederdim o da gecenin tenhalığına kadar sürerdi
zamanı gelen bu ayrılıkta uykularıma kabus doğrayan bıçağın ağzına sürülmeyi bekleyen pişmanlıklarla doluyum şimdi
kendine oda hapsi veren dilime inat uzun süren suskunluğuma harf taşıyan yoldaş karıncaları ibretli bakışlarla süzüyorum yol boyunca bu kadar ağır işçiliği hiçbir alfabede görememişti neçar ömrüm
oysa cahil yanımı süsleyen bir kitap bulunurdu yanımda çok bilmiş abilerin aklına bu sayfalarında rastlayışım bir tesadüften ibaret sanırdım her defasında
değilmiş meğer değilmiş hiçbir değer tesadüften ibaret
tanrı’m tanrım diyorum usulca ben bu rüyanın kaçıncı nüshasındaydım böyle üzerime akın eden ihanetlere bi el at
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neçar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neçar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam… Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Karınca kararınca Bir ayrılık şarkısı bestelenir. Yazdıklarımız güneşin bağrına asılır Artık hasret içtiğimiz zamandan sarar üstüne Küsmedik küstürmesin hayat aşk işleyen günümüze.
"Birkaç dost daha lazım, birkaç bıçaklık daha yer var sırtımda" der bir şâir..
Kısa bir hayatın uzun uzun kırılmalarını yaşıyoruz belki de. Ne olduğunu anlamadan alnımızın, aklımızın, yüreklerin ve dahî sırtımızın orta yerinden aldığımız darbelerle o düşülen çukurdan doğrulup da yaşamayı ve anlamayı deniyoruz sonra tekrar tekrar..
Görüyoruz ki ne yer ilkokul sıralarında defterimize sıraladığımız harflerden ibâret ne gök ne de insan..
Mecburen yanılgılarla devam ediliyor elbette, zira öyle kolay ölünmüyor her istendiğin de.. bekleyince ölüm bile gelmiyor yeminle..
Evet mecbur..her olumluzluğa inat eder gibi.. Mecburi denilen o meşakâtli durum yani..
Herneyse..
Sadece kutlamak için gelmiştim şiiri.. final s'ağır bir kitle gibi oturunca bilrklerime yazmak vacip oldu sanki.
Kutluyorum değerli şâir değerli şiiri. Her daim dostça ve saygıyla.
Hikaye devam ediyorsa Rüyalar bazen karmaşık hal alır Bu tür rüyaları Yorumlamak çok zor Ve neçarlık burdan başlar. Fakat bazen her pişmanlık bir umutsuzluk öldürür .
Şiirde çok değişik bir tat ve bi o kadar hoşluk his ettim
El uzattım şu dünyaya çitiledim gece gündüz Kırk tas suyu döktüm ama yine de kiri geliyor. Umut şafağa döllense çile doğar gürbüz gürbüz Acılardan beslenirken ölmüyor diri geliyor.
.........
Sanırım herkesin bir hüzün rehberi var elinde... ve yüreğinde acıları...gördüğümüz kabuslar ne zaman bitecek kim bilir...
Allah yar ve yardımcımız olsun... Hayli duygulu bir şiir...okuyucuyu etkisi altına alabiliyor...çok az sayıda serbest şiir başarır bunu ki kaleminiz okunmaya değer...
Kalem yüreğin doğrularını yazdıkca varlığını sürdürür...
............................................................ Saygı ve selamlar..