Ne trol kaftanınız ne hayali tacınız Ne yalan ne iftira ne yalancı acınız Demirbaşı dünyanın kalacaktır burada Cebinizde gidecek olmayan utancınız
Ayrılırsınız bir gün beden adlı yapıdan Sürünür geçersiniz kırk kilitli kapıdan.
Yarı yolda kalacak sahte kalpte bahtınız Başkasına düşecek dünyadaki tahtınız Dökülür önünüze o ilahi şûrada İçinizde duracak yemininiz ahtınız
Sizinle gitmeyecek evlad-ü ayaliniz Başkasının başına konacak hayaliniz.
Ben insanım en gerçek bahçem çiçekle dolu Yetişmez yalancının uzun olsa da kolu Hesabınız görülür kesilen faturada Ateşten kurtaramaz ne yağmur ne kar, dolu
Karanlıklar içinde bir kora düşersiniz Sanmayın bakisiniz hepiniz beşersiniz.
Azad ettim kendimi yaralayan kinimden Zaten çoktan vazgeçtim dünyadaki inimden Gözüm olmadı malda ne şanda ne parada Dürüstlüğüm düşmedi aynalı vitrinimden
Kadın dense de bana birçok erkekten merdim Bu dünyadan tertemiz ayrılmaktır tek derdim.
Hazanıma ermişim ne baharım ne yazım Ne morum ne morcivert ben sadece beyazım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyazım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyazım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzünün başka rengi de varmış! Geç farkettim taşın sert olduğunu. Su insanı boğar, ateş yakarmış! Her doğan günün bir dert olduğunu, İnsan bu yaşa gelince anlarmış.
Ablacanım sen hodri meydan demişsin aslında ama sanmıyorum ki birisi karşına çıksın da cevap verebilsin.
Kadın dense de bana birçok erkekten merdim Bu dünyadan tertemiz ayrılmaktır tek derdim.
Hazanıma ermişim ne baharım ne yazım Ne morum ne morcivert ben sadece beyazım.
ah ablam ah...
sanal dünya ... gerçek dünyadan yüz bin kat daha kötü anca mı anladın... desene gitti en az 60 tl... hat değişir hayat değişir ama insanlar milyarlarca dünya da olsa değişmez!
sıkma canını... her kötülük bir gün sahibinin ayağına dolaşır...
………… ………… Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü.. ……………….. ………… Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. …………… …………. İşte budur hayat! İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun Çiçek sulandığı kadar güzeldir Kuşlar ötebildiği kadar sevimli Bebek ağladığı kadar bebektir Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin kadar sevilirsin...
Gökyüzünün başka rengi de varmış!
Geç farkettim taşın sert olduğunu.
Su insanı boğar, ateş yakarmış!
Her doğan günün bir dert olduğunu,
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.
Ablacanım sen hodri meydan demişsin aslında ama sanmıyorum ki birisi karşına çıksın da cevap verebilsin.
Harika bir şiirdi. Tebrikler.