Ne zaman deniz görsem ne zaman seni ansam Ne zaman acı ile adını anıp yansam Gün görmedik sözlerim kıvranır dudağımda Nice dikenler çıkar sırtımda dert dağımda.
Kayıp etmiştim seni bir hüzün sahilinde Küçük çocuk gibiydin türkü vardı dilinde Pembe güller açardı gözünün yeşilinde Onun için belki de tuzludur gözyaşlarım Her deniz gördüğümde ağlamaya başlarım.
Bakışların ışıktı dolanan pervaneydim Sen bana ulaşılmaz ben sana efsaneydim Yoksun ya cezp etmiyor pembeler aklar allar Şimdilerde gözümde sızlar nice masallar.
Hayalimde tur atar belirsiz karartılar Saçlarıma dokunur uçup duran martılar Hicranımı ölçemez beynimdeki tartılar Kimler için yaşadım senden sonra bilemem Hayalini gözümün aynasından silemem.
Aslında biliyorum senin gibi anaydım Diyorum ki daha çok hayalini anaydım Şimdi kalemin kalbe kılıç çizdiği zaman Şimdi anılarımın beni üzdüğü zaman…
Yaza yaklaştığımda aklımdasın her dönem Kalbimde çivilerle gözbebeğimde nem Ninnilerin ağlıyor gece yatınca annem Dokunmadan kanıyor ruhumdaki ceriha Mekânın cennet olsun ruhuna el Fatiha.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp Etmiştim Seni Bir Hüzün Sahilinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp Etmiştim Seni Bir Hüzün Sahilinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ninnilerin ağlıyor gece yatınca annem" Anneler çocuklarını uyutmak için ninni söylermiş. Anne öldükten sonra o ninniler ağlarmış. Sana bir sır vereyim Dinler kavramlarla değil imgelerle konuşur. Dinler şiirlerden doğmuştur. Nuh Tufanı, Sırat köprüsü İslamiyetten binlerce hatta Yahudilikten bin iki bin sene önce eski Sümer metinlerinde geçen bir destandan alıntıdır: Gılgamış Destanı. Eski Yunan dini Zeuslar, Afroditler ... İlyada ve odesea destanından şiirinden doğmuştur. İsalamiyet zaten Zerdüştlüğün, müşrik Arap paganizminin, Hristiyanlığın, Yahudiliğin,kötü bir sentezidir daha doğrusu karışımı. Eski Mısır kanunlarında, oradan Yahudilikte göze göz vardır. Öldüren öldürülür. hristiyanlıkta tokat atana diğer yanağını çevir anlayışı vardır. İslam şeriatında (hukukunda) ortası vardır. Buna sıratel müstakim denir (fatihada okunan).: Orta yol.
Sayenizde yine güzel bir şiir okuma ve dinleme fırsatı yakaladık Afet hanım.Yürek sesiniz hiç susmasın. O güzel ve özel gönlünüzden duygular,bu duyguları bizlere aktaran parmaklarınızdan ve yazan kaleminizden mısralar eksik olmasın.Kutluyor,yine yeni şiirlerde buluşmak üzere sevgi ve saygılarımı iletiyorum.
anneler kayıp gezegenin yıldızına benzer gecenin en koyu rengine rağmen hayatımıza ışık olur mekanı cennet olsun ve bu güzel şiiri yazdıran anne sevgisi gönlünü kutlarım anneler günün kutlu olsun arkadaşım sevgiler...