Ne tavana yükselip tabana düşüyorum Ne sıcaktan kavrulup ne donup üşüyorum Ne bir şiir dizesi gelir ziyaretime Ne batan paslı çivi zarar verir etime Ne atılan koca taş gelir değer başıma Şu anda gülüyorum akan her gözyaşıma Ne coşup sele dönüp yataktan taşıyorum Ne garip bir kulmuşum kendime şaşıyorum.
Sanırdım ki kendimi yeşil fındık dalıyım Anladım ki sonunda dal altında çalıyım Görmemişim yıllardır meğer bakarkörmüşüm Kalemimle kendime ne tuzaklar örmüşüm Yıldızlar arasında seyyah olup gezerdim Sabahın niyetini karanlıkta sezerdim Görmediğim dağlarla ediyorken hasbıhal Ayıplamış meğerse gökte parlayan Zuhal.
Ne gam çekip üzülüp ne gülüp coşuyorum Ne var olma derdiyle durmadan koşuyorum Ne uykumu bölüyor akıp gelen heceler Ne kâbus doğuruyor yastık üstü geceler Nefes alıp verirken döndü hayat mezara Nereye koyacaklar hep susarsam kazara Mavi yeşil hapları midemde taşıyorum Yaşamak denir mi ki ölmedim yaşıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölmedim Yaşıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölmedim Yaşıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yorumun şiir yazma hevesi uyandırıyor ama şimdilik yazmak zor, biraz uykuya doymadı hevesim. Seni çok seviyorum sevgili dost herne kadar tanımasam da.
Ş ve Ü harfi şiirde ve normal hayatta en çok sevdiğim, kullanmayı sevdiğim harflerdir, diğerleri küsecek diye ayırmayayım mı sevdiklerimi, kaldı ki diğerleri küsecek diye kimse partisinden vazgeçmiyor. İşin şakasını bırakırsak özellikle benim için basit olduğunun farkındayım, sadece daha ölmediğimi ve tedavi olduğumu geri döneceğimi anlatmak istedim kimilerine, yıldırdık kaçtı demesinler boş yere. Selametle....
Afet Hocam kaleminize ömrünüze bereket çok güzeldi malesef hep mavi yeşil haplar hayatımızın bir parçası oldu Allah saglık versin selam ve dualarla sayğılar
Kullanıyor musunuz bilmem ama gözlük taksanız iyi olacak Ufuk hanım, bir şiiri iki şiir gibi okumaktan gözlük sayesinde kurtuldum, siz de farklı görmekten kurtulursunuz. Aslında ömrün sonuyla bağdaştırmak aklıma gelmezdi, belki pembe kalpli haplara gerek görmeden yeni doğmuş bebeği anımsatmak için B harflerini bastırarak bir şiir yazabilirim, ama zaman var tabi ki. Selametle.
Yanılmadınız arkadaşım, ne yazmak ne okumak mutlu etmiyor artık. Bal kavanozu tutuyorum sanırken turşu küpüne düşmüşüm. En azından şimdiki düşüncem böyle. Sevgiler.
sevgiler selamlar tebrikler