Sana doğru gelse de bana yanlış akan ter Değil mi ki farklıdır düşünce ve karakter Kimi yalnız “ yeter!” der, kimi coşar besbeter Satıldın mı, sattın mı, sattırdın mı gam baba…
Dönme dolap gibisin bir iner bir çıkarsın Kâğıttan şehirleri bakışınla yıkarsın Uygunsuzsa sözleri tel kafese tıkarsın Yıkıldın mı, yıktın mı, yıktırdın mı dam baba…
Legolarla donattın oyun ile her yanı Yeni baştan yığdırdın yerlerinden kayanı Bir taşa kurban ettin evindeki ormanı Yakıldın mı, yaktın mı, yaktırdın mı çam baba…
Göv kabuğu düşmeden yere inen bir ceviz Bırakmaz mı damakta, tatlı dilde acı iz Çiğnemeden atılır geleceği belirsiz Yutuldun mu, yuttun mu, yutturdun mu ham baba…
Not: Muhatabı yoktur diyorum, inanmamak serbesttir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ham Baba… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ham Baba… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ham ham baba artık yandı Şam baba Sodom ve Gomore hayasızlığın yurdu Bu iş çok çetrefilli içinden sen çık baba Washington ve Moskova nedense Şam'ı vurdu.
Yorum mahiyetinde kabul buyurunuz. Şiiriniz çok hoş iğneleme olmuş. Kaleminize bereket,şahsınıza sağlık diliyorum.
tebrikler başarılar ablacım