(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIYAMET YANIĞI ELLERİMİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIYAMET YANIĞI ELLERİMİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların barışa giden yolda siper edilen canların vebalini hangi minettle ödeyecek sayın büyüklerimiz sevgilerimi bıraktım dua ile emeğinize sağılık sevgili, Dilek Usta ..
ne bırakayım buraya bilemedim dileğim yürek yangınlarımız görülmez ki, sevda gözde okunur yürekte hissedilir bir gün o sevda tüm sevdiklerine siper olur sevdanın adı ölüm şehit olur..! bize sevdasının acısı kalır gözyaşı kalır yangın kalır...kalırda ne kadar sahipleniriz geride bıraktığı sevdasına sevdamıza
çok isterdim tek bir gül bırakmayı sana üzgünüm dostum...bazen bazı şeyler mümkün olmuyor yüreğini seviyorum Dileğim...<3
Nurşenim onur verdin sayfama canım benim.. Senin yorumun çiçeklere bedel. Çok teşekkür ediyorum varlığına ve güzel yorumuna.. En kalbi sevgilerimle yüreğinden öpüyorum bir tanem.
Çaresiz bir bekleyiş esir almış iken günü birlik hayatlarımız sahip çıkamazken birbirimize ve sevgiye. Düşler hepten kayıp bizler hepten yoksun ve amaçsız gölgelerin uzantısında ekilen nifak tohumları. Yüreğinize sağlık sevgili Dilek hanım. Tüm güzellikler sizinle olsun. Sevgimle...
Bir günü hayal ediyorum Sabahına bir çok güneşlerin ısıtacağı... Bekliyorum umut ve sabırla... Çok teşekkür ediyorum sevgili Gülüm hanımcım. Duyarlı yüreğinizden öpüyorum.. Sevgilerimle..
sevgilerimi bıraktım dua ile emeğinize sağılık sevgili, Dilek Usta ..